Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ihan eri asia ?
Teen töitä hk avustajana.
En lole 'taruolento'
Asiakkaitten kanssa ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen on siis vaikeaa rauhoittua. Kuunteleeko satua rauhassa tai laulua?
Minun lapsi ei nukkunut satuihin, no puhetta. Nukkui kuutamosonaattiin. Mozart?
Nestettä ja jotain ruokaa.
Mehua, maitoa - jollei kumpaakaan ole niin vettä.
Onko pahoinvointia? Pari lasia tosi kylmää vettä niin laatta lentää => tään jälkeen pystyt nukkumaan pari tuntia.
Ethän puhu lapselle kun käyt katsomassa? Ei enää keskustelua, ei katsekontaktia. Peitto päälle ja korkeintaan hyvää yötä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Myytkö itse vai välittäjä?