Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

77/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy, eli viet sitten hyvin säilyviä perustuotteita ja jotain hyvää mistä tykkää.Ja vessapaperi tms on aina tarpeen.

Minulle olisi järkytys, jos joku toisi vessapaperia, sillä säilytystilaa ei ole. Pienen paketin ostan kerrallaan entisen ollessa ihan lopuillaan.

Itse haluaisin juustoa, pastaa, tonnikalaa, tomaattimurskaa, yhden kokkauskerran tarpeisiin tuoretta lihaa tai kalaa, säilykerkkusieniä, -ananasta, -kapriksia jne. En enää ole ruoka-avun tarpeessa, mutta opiskelijana pitkään säilyvät tuotteet olivat avainasemassa, koska läheskään aina ei tullut syötyä kotona ja silloin menee helposti hukkaan.

 

Tuo vessapapru on hyvä vieminen, sitä tarvitaan aina. Riippuu toki asumismuodosta. Jos nuori asuu kerrostalo-asunnossa, niin niissähän on yleensä varastokoppi?

Ja ennenkuin joku nyt taas tulee nipottamaan kieliopista, väliviiva selvennyksenä.

74/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se lapsesi lempparit (toivottavasti) paremmin tiedät, mut tamulla on tapana viedä juuri niitä ruokatarvikkeita, joista tiedän että lapsi pitää mutta ovat kallita: pakastepizzaa, pakasteranskalaisia, sipsejä jadippikastikkeita, fetaa, mandariineja jamuita hedelmiä ja vihanneksia. 

 

Pakasteranut erityisen kalliita? Xtra ranut S-kaupassa 1,39 kilo. Tavisperunaa sai viikkko sitten CM 0,49 e/kg. Lidlissä mandariinipussi 700 g hintaa 1,49e.

Toki jos kauppoja ei ole opiskelijan lähellä niin sitten ymmärrän ehdotukset.

10/25 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyktofobia.

135/138 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevennä ruokavaliota ja liiku,kilot tippuu itsestään!

Minkä verran olet tiputtanut vaihdevuosi-ikäisenä? Olisi kiva kuulla tarkemmin kokemuksiasi578

15 kiloa tippunut kolmessa vuodessa. Tavis kotiruokaa. Ei eineksiä, niiden natriumglutamaatti vaan lisää ruokahalua

 

6/6 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köykäset kengät ym 'hauskaa'

 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.