Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se lapsesi lempparit (toivottavasti) paremmin tiedät, mut tamulla on tapana viedä juuri niitä ruokatarvikkeita, joista tiedän että lapsi pitää mutta ovat kallita: pakastepizzaa, pakasteranskalaisia, sipsejä jadippikastikkeita, fetaa, mandariineja jamuita hedelmiä ja vihanneksia.
Pakasteranut erityisen kalliita? Xtra ranut S-kaupassa 1,39 kilo. Tavisperunaa sai viikkko sitten CM 0,49 e/kg. Lidlissä mandariinipussi 700 g hintaa 1,49e.
Toki jos kauppoja ei ole opiskelijan lähellä niin sitten ymmärrän ehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevennä ruokavaliota ja liiku,kilot tippuu itsestään!
Minkä verran olet tiputtanut vaihdevuosi-ikäisenä? Olisi kiva kuulla tarkemmin kokemuksiasi578
15 kiloa tippunut kolmessa vuodessa. Tavis kotiruokaa. Ei eineksiä, niiden natriumglutamaatti vaan lisää ruokahalua
Tuo vessapapru on hyvä vieminen, sitä tarvitaan aina. Riippuu toki asumismuodosta. Jos nuori asuu kerrostalo-asunnossa, niin niissähän on yleensä varastokoppi?
Ja ennenkuin joku nyt taas tulee nipottamaan kieliopista, väliviiva selvennyksenä.