Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

24/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.sellpy.fi. Kolmella eurolla saa ihan mitä hyvänsä.

Taivas mitä kaapuja.

51/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tutkimusten mukaan jokainen lapsi tarvitsee kotikasvatuksen lisäksi myös varhaiskasvatuksen. Varhaiskasvatuksen saaminen mm. parantaa lapsen tulevaa koulumenestystä ja ehkäisee syrjäytymistä. Suomessa varhaiskasvatus on jokaisen lapsen oikeus.

On myös syytä huomata, että varhaiskasvatus ei ole sama asia kuin päivähoito. Päivähoidon tarkoitus oli hoitaa lapsia näiden vanhempien työpäivän ajan. Varhaiskasvatus sen sijaan on suunnitelmallista ja tutkittuun tietoon pohjautuvaa toimintaa jossa painottuu erityisesti pedagogiikka ja jota toteuttavat koulutetut varhaiskasvattajat.

Pohja ihmisen koko tulevalle elämälle luodaan varhaislapsuudessa, minkå vuoksi laadukas varhaiskasvatus on erityisen tärkeää.

T: vakaope

Linkki?

Minut hoidettiin kotona, ihan hyvä koulumenestys tästä huolimatta. En ole syrjäytynyt.

Toki pitkälle aikuisuuteen ujous haittasi, ehkä tuo varhaiskasvatus/päikky olisi tuottanut paremmat vuorovaikutustaidot.

27/57 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa.

12/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään mies vielä käynyt minun yhdelläkään työmaalla. Miksi puoliso pitäisi 'viedä' työmaalle *nauraa hulluna*

88/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Tuo vessapapru on hyvä vieminen, sitä tarvitaan aina. Riippuu toki asumismuodosta. Jos nuori asuu kerrostalo-asunnossa, niin niissähän on yleensä varastokoppi?

Ja ennenkuin joku nyt taas tulee nipottamaan kieliopista, väliviiva selvennyksenä. 

Mitä se väliviiva siellä selventää? Sekoittaa lähinnä. Miksi et vain kirjoittanut että kerrostaloasunnossa? 

Koska väliviivaa käytetään myös selventämään sanaa, vaikkei kieliopin mukaan viivalle olisi tarvetta. Minusta 'kerrostaloasunnossa' on vaikealukuinen.

Vrt vaikka popopisto - laittaisin väliviivan: pop-opisto

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.