Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mieheni oli takuueläkkeellä, kuoli viikkoa ennen joulua kotona.
Huomisaamuna honin kahvia ja syön kaurapuuroa. Jääkaapissa on paria juustoa ja (tänään) vain yhtä leikkelettä. En tykkää syödä leipää aamulla.
Miksi minun pitäisi kadehtia sinua? Tai ketään muuta?
Hienoa, että meillä molemmilla on (vielä) ruokaa.
Terveisiä Orpolle, laitoin hälle joulukuussa viestiä, että mihin haluaa minun menevän töihin. Ei ole assari vastannut.
Aika outo päätös.
8-v voi leikkiä yksikseen ulkona, niin minäkin maalla olin yksin ulkona paljon nuorempana.
Mutta tuo, että äiti MÄÄRÄÄ? Tulee Vilja mieleen :)
Ei ole mitään erityistä hätävararuokaa :)
Jos nyt mietin, mitä pystyisin syömään ilman sähköä ja vettä: paketti näkkileipää, säilykkeitä (tonnikala, ananas, hernekeitto), muroja, 750 g mandariineja.
Pakkasessa pari kiloa marjoja, annos italianpataa, jäätelöä - nämä pystyy syömään ilman kypsennystä.
Jääkaapissa kilo rahkaa, paketti metwurstia, 2 maitoa, puoli pakettia aamupalajuustoa.
En osaa vastata, onko jossain työttömille ilmainen.
Tämä ei liitto, vaan työttömyyskassa mitä mielestäni kyselit, halpa.
https://www.ytkpalvelut.fi/liity-jaseneksi/
YTK 118 e / vuosi.
YTK plus on muistaakseni jotain 26 e, sillä saa lakipalvelut, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, ym.