Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, onko jossain työttömille ilmainen.

Tämä ei liitto, vaan työttömyyskassa mitä mielestäni kyselit, halpa.

https://www.ytkpalvelut.fi/liity-jaseneksi/

YTK 118 e / vuosi.

YTK plus on muistaakseni jotain 26 e, sillä saa lakipalvelut, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, ym.

26/84 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli takuueläkkeellä, kuoli viikkoa ennen joulua kotona.

Huomisaamuna honin kahvia ja syön kaurapuuroa. Jääkaapissa on paria juustoa ja (tänään) vain yhtä leikkelettä. En tykkää syödä leipää aamulla.

Miksi minun pitäisi kadehtia sinua? Tai ketään muuta?

Hienoa, että meillä molemmilla on (vielä) ruokaa.

Terveisiä Orpolle, laitoin hälle joulukuussa viestiä, että mihin haluaa minun menevän töihin. Ei ole assari vastannut.

 

74/101 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo päätös.

8-v voi leikkiä yksikseen ulkona, niin minäkin maalla olin yksin ulkona paljon nuorempana.

Mutta tuo, että äiti MÄÄRÄÄ? Tulee Vilja mieleen :)

7/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat koppiin.

13/76 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erityistä hätävararuokaa :)

Jos nyt mietin, mitä pystyisin syömään ilman sähköä ja vettä: paketti näkkileipää, säilykkeitä (tonnikala, ananas, hernekeitto), muroja, 750 g mandariineja.

Pakkasessa pari kiloa marjoja, annos italianpataa, jäätelöä - nämä pystyy syömään ilman kypsennystä.

Jääkaapissa kilo rahkaa, paketti metwurstia, 2 maitoa, puoli pakettia aamupalajuustoa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.