Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/8 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semperin/piltin hedelmäsoseista mango on ihan ykkönen täytekakun täytteenä =) Suosittelen!

13/16 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kenelläkään sellaisella ei ole ollut ongelmia, joilla pk-hoito on aloitettu vasta 3v (vähän molemmin puolin). Lapsia nyt on ehkä kymmenkunta yhteensä. Oman lapseni päivähoitopaikoista olin huomaavinani, että vähän isommat lapset vaikuttivat tykkäävän hoitopaikasta ihan eri tavalla, kun leikkiminen + askartelu ja pihajutut jo kiinnostavat. Ihan pieni ei välttämättä kovin hyvin jaksa pitkiä päiviä (jos siis joutuu olemaan pitkään). Isompi tietty osaa protestoida sanallisesti ;)

5/6 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos lapsen jalka on kapea. Useat tänne tuotavat kengät ovat leveälestisiä, jolloin kapeaan jalkaan sopiva kenkä on oikeasti ainakin numeroa liian pieni (lyhyt).

5/5 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että epäiltäisiin lapsen olevan yksin kotona...

2/3 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli selkänoja nousee aika korkealle ja kuomukin löytyy. Kirjoitetaankohan se merkki oikein noin? En jaksa tarkistaa, mutta näin tuon tyyppiset rattaat kun viimeksi Lastentarvikkeessa kävin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.