sammukka
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mulla ei ole onneksi noin huonoja kokemuksia. Mutta jos joskus tapaat hyvän kampaajan jonka kanssa synkkaa, kannattaa pitää kiinni kynsin hampain. Jotkut haluaisivat mieluummin olla hiustaiteilijoita, eivätkä toteuttaa tylsien asiakkaiden pyyntöjä.
Raidat ovat varmaan makuasia. Mun silmissä myös sisäosissa oleva ohut raidoitus on luonnollinen ja kiva.
Mulle jostain syystä kampaajat usein haluavat laittaa sellaisen " paula koivuniemen" värisen tukan, jota omassa päässäni inhoan aika reippaasti.
Miten sen rokotteen muuten saa? Soittamalla oman alueen terveyskeskukseen?
Pojalleni suositeltiin influenssarokotuksen ottamista lähinnä siksi, että influenssaan sairastuminen on hänelle hengenvaarallista. Rokotteessa on pienempi riski.
Varsinkin ne maan asukkeja " verenhimoisesti tarkkailevat" tyypit olivat jotenkin surkeasti toteutettuja. Melko vaikea kuvitella heitä sitten älyllisesti ns ylemmiksi olennoiksi, joiksi heidät alussa kuvattiin.