rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla pannukahvi- vai suodatinkahvipuruja?
Olen nyt opetellut pikakahvipuruilla ennustamista, mutta en saa niistä mitään "näkyjä".
Ei ole väliä, kun ei ne muutkaan ennustajaeukot mitään näkyjä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista lounasta ei ole :D.
Ostakaa itse penaalinne ja vaatteenne niin saatte mieluiset.
Juuri näi, se joka maksaa tekee myös lopullisen päätöksen mistä makaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joskus ruokana ranskalaiset perunat ja ??
Ainakin kaupan pakaste ranskalaiset on niin hirveitä ettei niitä kyllä pysty edes syömään.
Mutta jos itse tekee tai käy jossain ravintolassa missä ei käytetä pakasteita, niin niiden kanssa käy mielestäni erinomaiseti kala ja liha.
Vierailija kirjoitti:
Vai painatko asiaa vain edelleen villaisella ja jatkat itsekästä elämääsi?
Olen aloittanut jo noin 20 vuotta sitten, enkä myöskään ole lentänyt lähes 20 vuoteen.
Kaikki ei asu maalla, että voisi mennä kannonnokkaan hoitamaan tämmöiset asiat.