rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt who ilmoittaa että se mitä nyt kuulemme on vain jäävuoren huippu.
https://www.theguardian.com/world/live/2020/feb/10/coronavirus-live-upd…
Suomessa pitäisi nyt alkaa testata kaikki korkakumeiset yskivät tai ripuloivat.
Itselläni alkoi 2 viikkoa sitten vaikeaoireinen tauti ilman kurkkukipuja ja ilman nuhaa. Voimakas limannousu alkoi keukosta ja yskä. Kuume, totaali voimattomuus, oksentelu, ripuli. Kuume.
Influenssatesti oli negatiivinen, crp normaali.Edelleen sairaslomalla. Lääkärin diagnoosi oli flunssa! Näin outoa tautia en ole ennen sairastanut.
Paraneminen etenee mutta kovin hitaasti.
Lähipiirissä ei ole kiinanmatkaajia, mutta kiinasta matkaajia on ollut kaupungilla kaikkialla ja lentokentällä ja jokapaikassa koko ajan pitkin alkuvuotta.
Tänä vuonna ihan normaari A tyypin influenssa on ollut erityisen sitkeä, eikä itselläkään meinannut millään parantua, myös lähipiirissä useilla sama juttu ollut.
Kyllä riski vielä tällä hetkellä saada Suomessa koronavirus on äärimmäisen pieni, voi tosin viikkojen vieriessä tilanne muuttua, jos ei ala tartuntojen määrä Kiinassa muutaman viikon sisällä laskea.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan tarttuu minun Toyota Corollaani. :(
Ei se tartu kuin Toyota Coronaan.
Kannattaisi ensiksi puhua äitisi ja isäsi kanssa, kun molemmat samaan aikaan paikalla tilanteesta suoraan ja kertoa, jos tilanne ei muutu teet lastensuojelu- ja rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!
Siksi se onkin järkkäri, kun on UR......oooooooooooo.
Toi ruan hamstraaminen on ihan turhaa, ainakaan koronaviruksen takia.
Nää hamstraajat kuolee todennäköisemmin siihen pilaantuneeseen ruokaan kuin koronavirukseen.