rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kaikki ns. aihetodisteita, eli eivät todista muuta kuin että pettäminen saattaisi olla mahdollista, ja jos sitä tapahtuisi niin sen seurauksena joitain näitä asioita ehkä olisi havaittavissa.
Jos haluat eroon miehestäsi, jatka tuota mustasukkaista syyttämistä ja epäilemistä, kyllä se kohtapuoliin saa tarpeekseen ja lähtee...
Täysin samaa mieltä, jos ei ole muuta kuin omat kuvitelmat niin silloin ei ole mielestäni mitään ......
Parisuhteeseen kuuluu myös luottamus toiseen, jos sitä ei ole niin kyllä se on vain ajan kysymys ......
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat olevan immuunempeja tälle kulttuuriselle rappiolle
Mikähän tuossa on kulttuurillista rappiota?
Mielestäni harrastus siinä missä joku muukin.
Veikkaan vain, että suurimmalla osalla pojista ja miehistä on noin 50-100 muuta mahdollista harrastusta ennen tuota tankotanssia tai twerkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei ole mikään aamupala, siinä on aivan liikaa hiilihydraatteja.
Omenaa, kahvia /teetä jogurttia marjoilla, ruisleipäviipale.
Siinä nimenomaan pitää olla hitaita hiilihydraatteja.
Ei noilla mainitsemillasi eväillä voi kuin istua perseellään seuraavaan ateriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vielä selitetään että tupakoitsijoiden tauti tämä korona. EI OLE! Perussairaus on suurin syy ja indikaatio.
Ei, vaan tämä on kaikkien tauti, mutta osa sairastaa sen kevyemmin. Vaarallinen tämä on tupakoitsijoille, koska: "These are spike proteins, which are able to dock to a receptor found in the lung membrane known as ACE-2, which allows the virus to enter the body." Tupakoitsijoilla on keuhkoissa enemmän ACE-2:sta. Jopa vuosia sitten lopettaneiden keuhkoissa on niitä reseptoreita, joihin koronapiikit tarrautuu. Valitettavasti. Kannattaa silti lopettaa äkkiä tupakointi niin voit parantaa mahdollisuuksiasi selvitä.
Nyt voi sitten todeta, että smoking kills.
Mä olen itsekin polttanut nuorena hetken aikaa ja ei kyllä ikinä käynyt mielessäkään, että voisi tulla jokin epidemia/pandemia jonka vakavuus itselle olisi vain tupakanpoltosta kiinni. Siis meinaan sitä, että epidemia/pandemia olisi muuten sinulle vaaraton, mutta vain koska tupakoit niin kuo let.
Harvahan sitä keuhkosyöpääkään pitää todennäköisenä osumana itselle vaikka se mahdollisuus kuitenkin sinänsä tiedostetaan. Useimmat ei ymmärrä edes keuhkoahtaumatautia vaan kuvittelevat olevansa turvassa, koska eivät joudu ajattelemaan lisähappea/happiviiksiä. Ei ymmärretä, ettei se ole keuhkoahtaumataudin ensimmäinen vaan paremminkin sen viimeinen oire ja sitten kun hengittämisen kanssa alkaa olla tosiaan ongelmaa on jo myöhäistä lopettaa tupakanpolttoa.
Tupakointi voi vaikutta jos on polttanut kauan ja vetäny kun korsteeni, niin lopettaminen ei silloin välttämättä paljon enään auta.
Tuolla vähän tietoa asiasta.
https://seura.fi/hyvinvointi/mita-tapahtuu-tupakoitsijan-keuhkoille-kun…
Juuri näin, ihmisillä on liikaa rahaa ja aikaa "keksiä itselleen tarpeita" ja mainostaja tässä luonnollisesti mielellään auttaa.
Yksi minkä unohdin aikaisemmin mainita on hammastahnan tilalla on kylmäpuristettu rypsiöljy mitä käytän tietysti muutenkin esim. leivän päälle eli ei mitää kovaa rasvaa ollenkaan.
Levityskin leivän päälle onnistuu hyvin, kun ei heitä edellistä 0,5l pulloa heti pois vaan kaataa pohjalle aina vähän kerralla lisää, koska tuollaisesta pullosta missä on enemmän öljyä tuo ei onnistu vaan leivät kyllä lainehtii öljyssä.