Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

53/67 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö siis autosi käyntiin ja viet lapsen sisälle päiväkotiin? Eikö autosi ole altis sille, että se lähtee jonkun rosmon matkaan?

Jätän joskus auton käymään minuuteiksi kun käväsen jossain äkkiä. Saan ovet lukkoon avaimella, koska turbo timer pitää auton käynnissä 5 min virran katkaisun jälkeen. Mahtava kapistus.

-eri

Turbo timerin idea on että turbon lämmöt ehtii laskea tuossa noin 3-5 minuutissa, ettei öljyt pala kiinni laakeripinnoille ja pilaa turboa ja on näin ihan ymmärrettävä kapistus.

Mutta ei sillä talvella juuri käyttö ole, jos ei nyt ole montaa kymmentä kilsaa motaria painanut huomattavaa ylinopeutta ja sitten pitäisi auto sammuttaa.

38/67 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos sammutat lämpimän moottorin, päinvastoin.

Ne hiukkaspäästöt "2min" tyhmäkäyttämisestä tuhoaa lasten tulevaisuuden.

Entä jos ajaa joka viikonloppu monta tuntia pillurallia niin silläkö ei ole mitään merkitystä kunhan ei vaan käytä minuuttiakaan ylimääräistä autoa tyhjäkäynnillä?

Pillurallin ajaminen on jokaisen oma asia, mutta joutokäyttäminen ei, se kun on lakiin kirjattu. 

Nää typerykset jättää vielä sen autonsa käymään oven eteen, että varmasti on pakokaasut sisällä, kun ei jaksa läskipersettä pidemmälle raahata.

23/67 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos sammutat lämpimän moottorin, päinvastoin.

Ne hiukkaspäästöt "2min" tyhmäkäyttämisestä tuhoaa lasten tulevaisuuden.

Lain mukaa 2 min. saa joutokäyttää autoa, eikä se siinä ajassa mitää tuhoa.

Ei sillä kyllä ole myöskään mitään merkitystä auton lämpenemisen kannalta, se kun ei siinä ajassa jäähdy astettakaan.

10/49 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi käytät lastenkieltä tässä yhteydessä:"peppu".  Kutsutko miehen sukuelintä siis pippeliksi?

Peppu-sana yrittää peittää epämiellyttävää totuutta...

Kyllä peppu sana kuulosta omaan korvaani pajon paremalta ja fiksumalta valinnalta, eikä se ole mitään lastenkieltä.

Anaaliseksiin sanoisin, että kyllä synnyttäneen naisen vagina on niin sanotusti hiukan "väljä" seksiin.

525/1039 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön vanhentuneita lääkkeitä.

Tää oli kyl paras, repesin ihan totaalisesti.

Tiesitkö että luulosairauteen ei auta lääkkeet, paitsi jos ottaa niin ison annoksen että ......

Lähinnä flunssalääkkeitä. Ei tarvi luulla mitään, kun tiedän, ettei niihin kuole.

No, ei ole kyllä flunssaankaan mitää lääkettä vielä keksitty ja kaiken lisäksi flunssaa on niin montaa tyyppiä ja niiden variaatiota, ettei siihen todennäköisesti koskaan tulla mitää yhtä lääkettä keksimäänkään, joka näihin kaikkiin tepsisi.

Elio turhaa syö vanhoja lääkkeitä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.