rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Kenraali Suomen hävittäjäkandidaateista: ”En ole julkisuudessa nähnyt lentotunnin hinnasta vielä ensimmäistäkään numeroa, joka olisi meidän laskuissamme lähellä oikeaa”
Aivan kevyin perustein ei auta arvioida monitoimihävittäjän kokonaishintaa, sillä kustannuslaskenta on ammattilaisillekin monimutkainen savotta.
Tuntuu olevan vaikeeta ammattilaisille, aina kun ne jotain laskee niin ihan päin pers...ä on mennyt, eli ihan vitu..i alakanttiin.
Sit jälkeen päin kauhistellaan miten tässä näin kävi.
Susan Saarinen on mun suosikki, kroppa näyttää hyvältä tuossa iltalehden linkin alemmassa kuvassa.
Kuka tällasta pas...a kuuntele, meinaa laatta lentää kun kuule sen äänen.
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos sammutat lämpimän moottorin, päinvastoin.
Ne hiukkaspäästöt "2min" tyhmäkäyttämisestä tuhoaa lasten tulevaisuuden.
Lain mukaa 2 min. saa joutokäyttää autoa, eikä se siinä ajassa mitää tuhoa.
Ei sillä kyllä ole myöskään mitään merkitystä auton lämpenemisen kannalta, se kun ei siinä ajassa jäähdy astettakaan.
No ne lapset leikkii pihal joka täynnä pienhiukkasia.
Niitä pienhiukkasia siellä on joka tapauksessa, mutta niin kuin laitoin ei sillä tähän aloittajan auton lämpenemiseen ole mitään merkitystä ja en itse käytä, kuin silloin kun lähden parkkipaikalta ja jos joutuu lasit skrabaamaan.
Siinä kun ei ole mitään tiedotettavaa tässä vaiheessa, niin miksi täällä muutama hermoheikko vaahtoaa paniikissa.
Siinä vähän perspektiiviä asiaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/influenssa-johtaa-joka-vuosi-500-he…
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kauden-tartuntakayrat-ovat-jo-nousu…