Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

32/101 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt apua läheisiltä? Onko sinulla luottokortti tai muu tapa siirtää maksua ylihuomiseen? Tilaa ruokaa vaikka puhelinlaskuun. Aina voi turvautua ruoka-apuun, yleensä joka paikkakunnalta löytyy päivittäin jotain.

Ei minulla ole muita kuin pienintä mahdollista eläkettä saava äitini, luottokorttia ei ole, en ole saanut pankiltani. Nyt on siis ruokaa huomiselle ja perjantaina tulee palkka.

No hyvä jos huomisen ruuat löytyvät. Kannattaa kuitenkin tutustua tuohon mahdollisuuteen tulevaisuuden varalta, että tilaa laskuun ruokaa. Se kun on nykyään mahdollista monissa paikossa sovelluksissa jne. ilman mitään luottokorttia.

Täähän se rahahuolet poistaa, kun vaan laskuun ostaa.

26/101 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja tilillä tällä hetkellä 1200e. Laskut on maksettu, talolaina menee tällä viikolla, mutta loppukuusta tulee jo uudet päivärahat. Kaupasta voi hakea tilille ruokaa, lasku menee miehen palkasta.

Hauska, kaupasta voi hakea, mies maksaa. 🤣

Joo, kivasti ne rahat silloin omalla tilillä säästyy. :)

19/101 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta McDonald'sin euron hampurilainen. Halpa ja nälkä on poissa.

Kyllä se tollasesta 3 sentin arvosesta pask... pullasta on sikamainen hinta.

27/84 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuvuodesta, kun asuimme vielä kerrostalossa, maksoimme vesimaksua vuokranantajalle 25€/hlö eli meillä 50€ kuussa. 600€ vuodessa, ikinä ei saatu takasin tuosta rahasta ns. ”tasausta”. Tai vuokranantaja vetää välistä.

Tottakai se vuokranantaja laittaa sen hinnan yläkanttiin, kun eihän se tiedä mistää paljon sitä vettä kuluu.

Eikä varmaan montaa vuokralaista edes kiinnosta meneekö sitä vettä paljon vai vähän.

25/84 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyy vuokraan, joka on noin 285€, kerrostalo kaksio 59 neliötä, Vantaa.

Kun asuntokohtaista vesimittaria ei ole ja minä asun yksin, niin käytän luonnollisesti surutta vettä kun esim. 3-4 henkinen perhe maksaa vedestä saman kuin minäkin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.