rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja tilillä tällä hetkellä 1200e. Laskut on maksettu, talolaina menee tällä viikolla, mutta loppukuusta tulee jo uudet päivärahat. Kaupasta voi hakea tilille ruokaa, lasku menee miehen palkasta.
Hauska, kaupasta voi hakea, mies maksaa. 🤣
Joo, kivasti ne rahat silloin omalla tilillä säästyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Osta McDonald'sin euron hampurilainen. Halpa ja nälkä on poissa.
Kyllä se tollasesta 3 sentin arvosesta pask... pullasta on sikamainen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuodesta, kun asuimme vielä kerrostalossa, maksoimme vesimaksua vuokranantajalle 25€/hlö eli meillä 50€ kuussa. 600€ vuodessa, ikinä ei saatu takasin tuosta rahasta ns. ”tasausta”. Tai vuokranantaja vetää välistä.
Tottakai se vuokranantaja laittaa sen hinnan yläkanttiin, kun eihän se tiedä mistää paljon sitä vettä kuluu.
Eikä varmaan montaa vuokralaista edes kiinnosta meneekö sitä vettä paljon vai vähän.
Sisältyy vuokraan, joka on noin 285€, kerrostalo kaksio 59 neliötä, Vantaa.
Kun asuntokohtaista vesimittaria ei ole ja minä asun yksin, niin käytän luonnollisesti surutta vettä kun esim. 3-4 henkinen perhe maksaa vedestä saman kuin minäkin.
Täähän se rahahuolet poistaa, kun vaan laskuun ostaa.