Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

133/183 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäsosiaalinen kiusaamisen takia. Suomalainen yhteiskunta on julma, ei saa erottua joukosta, pitää olla hiljaa katse maassa että kukaan ei saisi aihetta pilkata.

Ensiksi, tälle iso peukku.

Toiseksi,  eikös jokainen saa olla sellainen kun on.

Kolmaeksi, mitä se kenellekkään kuuluu kuinka sosiaalinen on tai haluaa olla.

Neljänneksi, olis vit... tyhmää jos kaikki olisi samanlaisia.

14/15 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhat sivut olis, kun ei niillä lääkäreilläkään ole vielä mitään vastauksia.

Vastaukset olisi samat kuin esim. A tyypin influenssaan.

19/23 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mittailtua, mutta uskoisi että yli 2l menee, kun en juo mehuja enkä limuja ja ruoan kanssa aina vettä.

Vesi on ihan parasta.

75/242 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiivi kun ei ole ensimmäistäkään osaketta, kulta ja muut jalometallit on paljon varmempi kohde.

https://www.arvopaperi.fi/uutiset/rodiumista-on-tullut-runsaasti-kultaa…

354/1108 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.