rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Aika turhat sivut olis, kun ei niillä lääkäreilläkään ole vielä mitään vastauksia.
Vastaukset olisi samat kuin esim. A tyypin influenssaan.
Eipä ole tullut mittailtua, mutta uskoisi että yli 2l menee, kun en juo mehuja enkä limuja ja ruoan kanssa aina vettä.
Vesi on ihan parasta.
Ei hiivi kun ei ole ensimmäistäkään osaketta, kulta ja muut jalometallit on paljon varmempi kohde.
https://www.arvopaperi.fi/uutiset/rodiumista-on-tullut-runsaasti-kultaa…
Osta maidonvaahdotin, siitä se lähtee.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/produkt-maidonvaahdotin-musta-50301166/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ensiksi, tälle iso peukku.
Toiseksi, eikös jokainen saa olla sellainen kun on.
Kolmaeksi, mitä se kenellekkään kuuluu kuinka sosiaalinen on tai haluaa olla.
Neljänneksi, olis vit... tyhmää jos kaikki olisi samanlaisia.