rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitetaan riskialueilta tulevat 14 vrk:n kotikaranteeniin.
Just näin pitäisi toimia, jos todella halutaan leviäminen estää.
"että sille ei jätetä mummun vanhaa piironkia ja mitä niitä nyt oli" , eiks tää nyt ole ihan selvä asia, että molemmat ottaa itselleen tällaiset tavarat ilman mitään neuvotteluita.
En tiedä en ole kokeillut, mutta ihmetyttää että joka vaivaan pitäisi ottaa joku lääke ja vielä ilman sivuvaikutuksia.
Kyllä se uni tulee kun tarpeeksi kauan valvoo ja suurin osa lääkkeistä ihan täyttä pas.., tehottomia, mutta tehokkaat sivuvaikutukset.
Olipa kerran isäntä jolla oli kaks vanhapiikatytärtä. Eräänä iltana tytöt viipyivät saunassa pidempään. Isä kurkisti saunan ikkunasta ja mitä näkikään? Tytöt masturboivat kynttilöillä. Isä palasi pirttiin, sytytti 2 kynttilää, otti 3 lasia, täytti ne viinalla ja alkoi ryypätä. Tytöt saunasta tultuaan ihmettelivät isän touhuja. -Tässä vaan vävypoikien kanssa iltaa istutaan.
Tämä tuo ihan uuden näkökulman asiaan, onko leviämistä turha estää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/japanilaisella-naisella-todettiin-k…