rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Taisit laittaa vahingossa väärän linkin, kun tuossa ei ollut mitään viittausta konkurssiin?
Eikös se Italia ole suunnilleen samassa jamassa kun Kreikkakin ja jos nyt matkailu sakkaa pidemmäksi aikaa niin käsi ojossa ovat EU kukkarolla.
Vierailija kirjoitti:
Olis muuten tosi halvalla äkkilähtöjä nyt Teneriffalle!
Veikkaan että muutaman viikon päästä on vielä halvempaa, jos ei lentoliikenne lopu sitä ennen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis muuten tosi halvalla äkkilähtöjä nyt Teneriffalle!
Veikkaan että muutaman viikon päästä on vielä halvempaa, jos ei lentoliikenne lopu sitä ennen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luultavasti lähtisin sinne matkalle, jos olisin maksanut sen. Vielä jos pitää hupmioida mshdollinen lapsen pettymys. Jos en olisi, en lähtisi.
Ihan siksi, että korona leviää ärhäkästi ja tulee myös Suomeen kevään aikana. Siltä ei ole turvassa missään maassa.
Riskinä olisi kyllä karanteeniin joutuminen tai / ja sairastuminen vieraassa maassa. Kumpikin ikäviä vaihtoehtoja. Lisäksi paikoissa, missä väki vaihtuu ja on turisteja eri puolilta maailmaa, on tietysti isompi riski. Samoin lentokoneissa tietenkin. Joka kerta olen saanut jonkun taudin pidemmältä lomalennolta.
Itselläni on 4 kk päästä vapaaehtoinen työmatka kivaan kaupunkiin, missä olen halunnut käydä. Ajattelin todennäköisesti perua sen, kun ei tule kustannusta perumisesta itselleni.
Koronaa ei pidä vähätellä, noi jotka ketjussa vähättelevät, ovat tietämättömiä. Kyllä se on vakava tauti. Ja se, että 80% sairastaa lievänä, tarkoittaa, että heillä.ei tule vaikeaa keuhkokuumetta, vaan joko ei ollenkaan sitä tai vain lievempi keuhkokuume. Ei että heillä olisi kaikilla vain joku ns lievä flunssa, vaikka joillain voi olla sekin vain.
Ei sitä pidäkkään vähätellä, mutta vaikuttaa että tältä suojautuminen ei ole mahdollista. Nämä influenssat tulee yleensä useammassa allossa ja varsinkin kun kyse näyttäisi olevan helposti tarttuvasta versiosta.
Ei ole vaikka 2 pv sitten jo tämä epäily todettu.
On varmaan uiden lähdetty tuomaan näytettä helsinkiin.