rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Lucifer kirjoitti:
Saattais auttaa asiaa
En tiedä, eikä kiinnosta vitt..n puupä..
Vierailija kirjoitti:
No ainahan se on väärä ollut ja on taas
Nyt on kyllä valittu väärä biisi, en usko että edes 10 joukkoon on mahiksia.
Kerran on oikea valittu, mutta muistaako kukaan miten valittiin, tää nykyinen systeemi on syvältä.
En käsitä miks vit...a joku Viro ja Ruotsi äänestää Suomen edustajasta, ihan järjetöntä touhua, eikö enää itse kyetä tätäkään hommaa hoitamaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyny kahvivierailuilla vuosiin, enkä muista enää miten näissä toimitaan.
Ei yleensä, jos ei nyt sitten ole kyseessä vanha tuttu/ystävä ja tietää miten pitäisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme niitä italiaanoja vaivaa kun on noin heikkoa tekoa. Joku geneettinen vika kenties?
Italia on Suomea hieman pienempi maa pinta-alaltaan, mutta väkiluku yli 60 miljoonaa, eli on siis asukastiheys ihan eri luokkaa.
Italiassa on myös erittäin paljon iäkkäitä ihmisiä, noin 12,5 miljoonaa yli 65-vuotiasta ja Italia on jo monta vuotta ikääntynyt Suomeakin nopeammin.
Ei siis ihme jos vanhuksia nyt kuolee paljon.
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3651116-italia-ja-saksa-ikaantyv…
Ei kannata mennä, sairastutta vaan muita ja eikös jonkinlainen sääntö ole että 2 kuumeetonta päivää ja sit vasta töihin.
Itselläkin oli just 2-3 vähän yli 37 lämpöä ja otti voimille pelkästään kaupassa käynti. Eli ei kannata rasitta elimistöään kun on tai just ollut kuumetta, saattaa tulla joku vakavampi jälkitauti.