Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/2 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei Euroviisuissa ole kyse parhaasta biisistä vaan kokonaisuudesta. Sateenkaariväkikin olis tykännyt tästä. Väriä, liikettä, renkutus joka jää päähän. Ei se Aksel huono ole, mutta aivan väärässä paikassa.

Just näin, olen täysin samaa mieltä, ei Suomi voikkaan pärjätä kisoissa kun heti lähtöön valitaan ihan tuubaa.

En ymmärrä kuka tuosta Akselin biisistä diggaa.

44/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Huono biisi ja laulaja

En kanssa äänestä Erikaa, kun biisi on surkea, täältä lähtee ääni F3M  Bananas biisille.

318/348 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu

89/310 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin jäädä vapaasti työttömäksi, jos kadehdit noin paljon työttömän luksuselämää.

Just näin, suurin este monesti työllistymiseen on työnantajan työkokemus tai muutoin kohtuuttomat edellytykset hakijoilta.

128/139 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 ja työkokemusta ei ole kuin muutamia kuukausia hanttihommista ja niistäkin on useampi vuosi. Olen opiskelija ja opintojen viivästymisen ja työkokemuksen puute johtuu koska olen kärsinyt pitkään keskivaikeasta ja vaikeasta masennuksesta ja ollut sairauslomalla.

Olen hakenut kymmeniä, varmaan lähemmäs sata, kesätyöpaikkoja ja harjoittelupaikkoja, mutta eihän kukaan palkkaa tämän ikäistä jolla ei ole työkokemusta. Jokainen "valintamme ei kohdistinut sinuun"-viesti tuntuu lyönniltä avokämmenellä ja kuin joku ravistelisi ja huutaisi että luulinko oikeasti voivani saada töitä. Ensi vuonna olen 31 ilman työkokemusta ja tutkintoa ja entistä vaikeampi saada työtä.

Onko minulla elämässä enää mitään toivoa? Tuntuu niin epäreilulta, että se että sairastuin nuorena, sysää minut loppuiäkseni yhteiskunnan ulkopuolelle ja tekee minusta rekrytoijien silmissä kelvottoman.

Kyllä toivoa on.

On paljon töitä mihin ei edellytetä työkokemusta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.