Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

15/15 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviini piristäisi enemmän. Vaihda siihen.

Ei alkoholi auta, vaan pahentaa tilannetta, liikunta auttaa ja joku harrastrus mistä pidät.

Tsemppiä.

1190/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo moneen kertaan totesin, niin silloin kun tehdään TODELLISUA rokotuksia niin KUKAAN ei saa lumelääkettä. Kuten eilen annettiin ymmärtää, että edelleen piikitetään vettä toisille. Ei piikitetä. Mutta tosiaan tutkimusvaiheessa on pakko toiselle puolikkaalle piikittää lumelääkettä. Näin on tehty tutkimuksia jo aika monta vuotta, eettistä tai ei. Esimerkiksi syöpälääkkeitä on testattu noin. On voinut olla, että kyseinen testattava uusi syöpälääke on ollut jonkun potilaan viimeinen oljenkorsi. muuta ei enää ole. Ja siitä huolimatta ei ole välttämättä saanut sitä koska sattui osumaan vertailuryhmään. Julmaa, mutta noin se menee.

Etkö sinä tajua että tämä testi passeineen ja huijauksineen toisille kestää useita vuosia? IHMISILLÄ tehty testi, lapsilla???

Miten ihmiseltä voi kadota todellisuudentaju näin totaalisesti ?

5391/6580 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmaan monia ja tässä yksi.

Tutkijoiden mukaan vanhemmat toimivat klassisen psykologian oppimisteorian mukaisesti: ihminen välttää tekemästä niitä asioita, joiden hän tietää kokemuksesta aiheuttavan, tai joiden hän arvelee vaikuttavan negatiivisesti henkiseen tai fyysiseen hyvinvointiinsa. Toisin sanoen: jos esikoisen hoitaminen on henkisesti uuvuttanut vanhemmat, he todennäköisesti välttävät tekemästä itsestään vielä onnettomampia hankkimalla lisää lapsia.

1145/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

No, järkeä taitaa kyllä olla aika niukasti.

51/56 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut useampi vuosi lonkkakipuja. 50v. ja 166/52. Olen huomannut, että jos syön kananmunia, niin lonkkakipu on sietämätön. Samoin, jos syö paljon tomaatteja. Muuten ruokavalio on kasvispainotteinen ja proteiinina kala ja kalkkuna.

Olen myös ruokavalion muutoksella saanut polvi ja lonkkakivut hyvin vähäisiksi,

Kala on paras proteiini ja syönkin kalaa lähes joka päivä ja sitten paljon kasviksia.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.