rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Tee äijälle selväksi jos homma ei muutuu, se lähtee kiertoon, ei tollasta kannata loputtomiin katsella.
Tai sitten hankit parempaa seuraa muualta ja annat äijän himassa yksin räplätä luuriaan.
Entinen köyhä kirjoitti:
No, ei minulla ollut opiskelijana tai työttömänä varaa lomailla. Ei se minua mitenkään ihmetyttänyt.
Se on just näin, myös monista töistä maksetaan niin huonosti, että rahat riittää vain välttämättöömin tarpeisiin, ei lomailuun.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla lihasoireinen hashimoto. Siihen liittyy rasituksen siedon heikkeneminen, vatsavaivat ja lihaskivut. Muun muassa.
Tpoab kokeella ja kilpirauhasen ultralla selviää. Lääkärit eivät yleensä löydä hashimotoa ennen kuin se aiheuttaa vajaa- tai liikatoiminnan. Lihas- ja vatsaoireita eivät osaa yhdistää, eikä tuo näy välttämättä jos otetaan vain tsh ja t4v kuten yleensä.
Ääni tälle.
Kyllä lääketiede on vielä ihan lastenkengissä, jos vähän harvinaisempi sairaus kyseessä, niin lääkärit on sormi suussa.
pohjakerroksen pölijät kirjoitti:
vanahat rohjothan voi vaikka raijata yöllä talon pyörävarastoon ,poisa silimistä poisa mielestä. kyllä joku muu sieltä poies hoitaa. ja vanahaa sohovaa sielä varastosa voipi tarjota ryyppykavereille yösijaksikin!
🤡
Näin toimii aivottomat idioo...t.
Ei taida olla apua glukosamiinista.
https://www.kaypahoito.fi/nak05700