rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mitä palaa voi blenderissä tehdä? Tee illalla aamuksi valmista.
Joo, blenderillä ei voi tehdä kuin dorka-palaa ja täytyy kyllä olla aivoton tyyppi, jos ei ymmärrys riitä tekemään tuollaista jo illalla valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomen rokotekattavuus on 65,2%. Siksi.
On koko väestöstä vähän korkeampi 66% ja yli 12 vuotiaista 75%.
Ongelma onkin siinä, että ei rokotus tarkoita ettei tartuntaa voisi saada ja sitä myös levittää, rokotus tarkoittaa vain että erittäin todennäköisesti välttää vakavan taudin.
Eli rokotetulla voi olla korona ilman mitään oireita ja tästä on myös Suomessa esimerkkejä.
Internetti ja tälläisiä vit..n idio... keskustelufoorumeita ja vielä idio....a kysymyksiä.
Se on just näin ja siihen vielä päälle koronan vaikutukset, eli osa alalla olleista saanut muuta duunia ja osaa ei kiinosta homma suuremman tartuntariskin vuoksi.