rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Voisko johtua ihmisten eroista tai toiset jää helposti saikulle, kun työ on vastemielistä ?
Mikä asiassa on niin vaikea ymmärtää, että jokainen voi tehdä niin kuin parhaaksi katsoo, riippumatta onko se sinun mieleen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Futis, kello viiden tee, lämmin kalja. Kokolattiamatto kylppärissä.
Jos kuvittelee kokeilevansa elämään brittinä, niin luulisi silloin tietävän mitä se käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta suhteelta.
Niin, tiedät kyllä mitä pitää tehdä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Veikkaan kyllä ettei masennus pysy tuolla konstilla kauan poissa.
Taitaa tulla viinan kittaaminen halvemmaksi.