rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Liike on oikeassa.
Auto myydään niillä varusteilla mitä siinä myyntihetkellä on ja piste.
Joo, näin voi käydä ensimmäisen auto kohdalla, kun ei asiasta tiedä ja olettaa jotain muuta.
Jos autoon laitetaan esim. uutena lämmitin, niin kyllä asiakas sen joutuu maksamaan, ei ne tule suoraan tehtaalta lämmittimen kanssa, koska joka maassa sitä ei tarvita.
En ole kolmatta vielä ottanut, mutta toisesta tuli kurkku pirun kipeäksi ja ei ollut kiva nieleskellä, kesti 4-5 pv.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, aivan tavis. Muistuttaa hieman Kiira Korpea tosin.
Musta näyttää enemmän Joalin Loukamaalta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mites huoroutus-sarja ja sisälämmitin.