rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Ai seniili housuunpaskoja on taas mölissyt jotain siansaksaa? Truindenashendubbabapresser!
Vaikuttaa Bidenillä oleva ihan v.... enemmän älliä kuin orangefacella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa peli on vaikea, jos siinä haluaa olla hyvä. Shakki on pelimekaniikaltaan varsin yksinkertainen, eli ei ole siinä mielessä vaikea.
On se vaikea, mahdollisuuksia on niin monia ja pitää pystyä ajattelemaan monta siirtoa eteenpäin.
Ne joilla olisi varaa antaa, niin on monesti vaan niin pihejä tyyppejä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Viemäri on oikea kanava tuohon.