rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Lähde etsimään itseäsi Intiaan.
https://muropaketti.com/viihde/ruumiita-ja-paskaa-katso-nama-kuvat-enne…
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut sähköautoa, mutta useilta käyttäjilta kuullut, että talvella sähköautolla ei pääse pitkälle.
Myös latausongelmia pakkasella. Naapuri latasi autoaan vuorokauden, eikä silti päässyt edes lähtemään asioilleen.
Onko hankittava lämmin talli autoa varten? Mitä muuta?
Itse hommaisin ennemmin hybridi, paljon käytännöllisempi Suomen olosuhteissa.
Siideriä, lonkeroa, kossua, salmiakkikossua ja Jägermeister menee myös.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Länsimaalainen nainen on moraaliton joka pettää ja harrastaa kimppakivoja. En sääli naista yhtään.
Noilla perusteilla myös länsimainen mies on moraaliton ja varmaan tosi kiva jos joku rä....pää tulisi raiskaamaan, varmaan tykkäisit.
Joillakin on lievä ja toiset kuolee siihen, sen kertoo miten myös kuolleiden määrä on räjähtänyt nopeasti.
Jos on yhtään kartalla niin tietää, että long covidin saa myös sellaiset jotka on sairastanut lievän tai oireettoman covid-19 ja varmaan oikeen kiva saada esim. kudosvaurioita eri elimiin.