pulu
Kommentit
No älkää nyt mitään onnitelko kun todennäköisimmin vauvan tilalla vatsassa on pirusti ilmaa. Aniston on kaunis, mutta/vaikka hänellä on usein vatsa pömpöllään, tähän tyyliin http://images.thehollywoodgossip.com/iu/s--KmliA3p3--/t_full/f_auto,fl_…
http://www.hollywoodtake.com/sites/default/files/styles/large/public/20…-
http://www.madeformums.com/uploads/images/Medium/29178.jpg
http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/jennifer-aniston…
mammanpoika kirjoitti:
Ei ole mullakaan, enkä halua. Älytöntä pilata kaunis iho jollain töherryksillä.
Mielestäni ihmisen iho ei ole kaunis. Papukaijoilla, liskoilla, kaloilla, kissaeläimillä, monilla koirilla, kirahveilla, ylipäätään 99% eläimistä on kauniit turkit/ihonpeitteet, mutta ihmisellä on tämä läikikäs, (pohjoismaalaisilla) haalean värinen ja punertava yms. tylsä iho.
Elän jatkuvassa univelassa. Välillä tulee näitä öitä jolloin edes unilääke ei auta, silloin kyllä harmittaa kun seuraavana päivänä on tekemistä, vaikka se olisi kivaakin. Tuossa yksi yö mennessäni keskiyöllä nukkumaan, annoin itselleni luvan nukkua niin pitkään kun kehoni haluaa, siinä vaiheessa kun joku herätti minut illalla klo 17.30, ajattelin että ehkä kuitenkin nousen.
En kyllä osaa sanoa, siis hyvältähän nuo numeroina näyttävät mutta nyt 174/82 mitoissani pidän erityisesti pyöreästä takapuolestani ja rinnoistani, enkä tunne olevani lihava, tästä 4 cm pituutta ja painoa 30 kg pois niin minun tuurillani menettäisin myös ne kropassani nyt pitämäni asiat ja minusta tulisi laihaläski. En ottaisi riskiä.
Aika kurjaa luettavaa. Ei hienostelussa ja ylipukeutumisessa sinänsä kun mitään väärää ole, toisten arvottaminen omaisuuden ja ns. statuksen perusteella on tietysti pahasta, mutta silti sen takia toisen elämän romahtamisesta iloitseminen on melko mautonta.