Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

3/35 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa luettavaa. Ei hienostelussa ja ylipukeutumisessa sinänsä kun mitään väärää ole, toisten arvottaminen omaisuuden ja ns. statuksen perusteella on tietysti pahasta, mutta silti sen takia toisen elämän romahtamisesta iloitseminen on melko mautonta.

27/33 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt mitään onnitelko kun todennäköisimmin vauvan tilalla vatsassa on pirusti ilmaa. Aniston on kaunis, mutta/vaikka hänellä on usein vatsa pömpöllään, tähän tyyliin http://images.thehollywoodgossip.com/iu/s--KmliA3p3--/t_full/f_auto,fl_…

http://www.hollywoodtake.com/sites/default/files/styles/large/public/20…-

http://www.madeformums.com/uploads/images/Medium/29178.jpg

http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/jennifer-aniston…

26/56 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Ei ole mullakaan, enkä halua. Älytöntä pilata kaunis iho jollain töherryksillä.

Mielestäni ihmisen iho ei ole kaunis. Papukaijoilla, liskoilla, kaloilla, kissaeläimillä, monilla koirilla, kirahveilla, ylipäätään 99% eläimistä on kauniit turkit/ihonpeitteet, mutta ihmisellä on tämä läikikäs, (pohjoismaalaisilla) haalean värinen ja punertava yms. tylsä iho.

1/7 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän jatkuvassa univelassa. Välillä tulee näitä öitä jolloin edes unilääke ei auta, silloin kyllä harmittaa kun seuraavana päivänä on tekemistä, vaikka se olisi kivaakin. Tuossa yksi yö mennessäni keskiyöllä nukkumaan, annoin itselleni luvan nukkua niin pitkään kun kehoni haluaa, siinä vaiheessa kun joku herätti minut illalla klo 17.30, ajattelin että ehkä kuitenkin nousen.

31/41 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa, siis hyvältähän nuo numeroina näyttävät mutta nyt 174/82 mitoissani pidän erityisesti pyöreästä takapuolestani ja rinnoistani, enkä tunne olevani lihava, tästä 4 cm pituutta ja painoa 30 kg pois niin minun tuurillani menettäisin myös ne kropassani nyt pitämäni asiat ja minusta tulisi laihaläski. En ottaisi riskiä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.