Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

111/488 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsuri -look

Justiinsa parasta mitä miesten muoti on saanut aikaan. Kuola vain valuu kun katselee kaupungilla ympärilleen, joka puolella pitkähiuksisia, parrakkaita seksipommeja.

Niinhän ne kaikki muotivillitykset tuntuvat hyvän näköiseltä aikansa ja sitten myöhemmin yököttävät. Niin käy metsuri-lookillekin.

Tuskinpa käy ainakaan minun kohdallani, olen aina rakastanut muhkeita partoja, ruutupaitoja ja pitkiä hiuksia nutturalla, enkä voinut kuvitellakaan että jokin päivä näistä tulisi muoti-ilmiö. Sen sijaan en pidä melkeinpä mistään muusta tämän päivän muotijutusta.

309/436 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicissa muistan aina Rosen äänen hänen huomatessaan veneet ja yrittäessään herättää Jackin, se jäätynyt, rahiseva kuiskaus: "Jack, Jack..." Byääh!

Taru sormusten herrasta-trilogiassa on paljon unohtumattomia kohtauksia, Aragorn kuolleena Arwenin peloissa, Frodo kun Sam, Merri & Co saapuvat lopussa huoneeseen, vanhentunut Bilbo nousemassa laivaan... Hobitissa on myös mieleen jääneitä hetkiä, esim. Thorinin viimeiset sanat Bilbolle ennen kuolemaansa, Smaugin nousu sulasta kullasta ja huuto "I Will show you revange!", Filin hyvin riisuttu ja siksi niin kammottava surma, Bilbon reaktio tajutessaan tappaneensa ensimmäisen kerran sormuksen takia, Misty Mountains Cold-laulun ensimmäiset säkeistöt.

Spartacus-sarjassa Crixus-gladiaattorin kuolema oli tehty pelottavan pysäyttävästi, kun Crixuksen rakastettu joutuu katsomaan miehensä kuoleman. Teloittajan nostaessa miekan ylös, nainen vetää syvään henkeä ja sulkee silmänsä, kun hän aukaisee ne, Crixuksen putoava pää heijastuu naisen silmistä kameraan. Kuulostaa brutaalilta mutta sarjaa seuranneet tietävät miten traaginen tuo kuolema oli kaikkien niiden vuosien jälkeen. Se oli hienosti toteutettu, tässä kyseinen kohtaus jos kiinnostaa

71/488 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsuri -look

Justiinsa parasta mitä miesten muoti on saanut aikaan. Kuola vain valuu kun katselee kaupungilla ympärilleen, joka puolella pitkähiuksisia, parrakkaita seksipommeja.

69/488 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennyksille tullaan nauramaan niin paljon sitten kun tästä päivästä on 10-20 vuotta vierähtänyt, niinhän niille tehdään jo nytkin mutta aika selvästi porukka jakaantuu niitä inhoaviin ja niitä rakastaviin, jonkun ajan kuluttua ei ole kuin hassu kourallinen niitä jotka ajattelevat sen olevan kaunista saati tyylikkään näköistä. Vähän niin kuin Fiorella-farkut tänä päivänä.

Peplum-paidat ovat kanssa kyllä sellainen asia mitä en tajua. Kerran, ennen kuin niistä tuli valtavirran juttu, löysin mielestäni kauniin valkoisen ja todella laadukkaan peplumpaidan, ostin sen ja laitoin päälleni. Illan aikana näin yhtäkkiä peilikuvan vartalostani ja kauhistuin että katkaiseeko tämä paita tosiaan noin rumasti kropan keskeltä vai vääristääkö kuvajainen. Kyllä ne vaan niin rumalta näyttävät, siis päällä, mikään ei sovi niiden kanssa, ei hame, housut, sukkikset...

17/35 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilta- ja yöeläjä, luonnollisessa rytmissäni valvoisin 02-03 ja heräisin siinä 15-16 välillä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.