Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

1163/1328 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamba kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet jännittää haastattelu tilanteissa ja tavallaan ei tule sitä oikeaa kuvaa ihmisestä. Höpöhöpö testejä. 

Nojaa.. Eiköhän niillä psykologeilla ole aika harjaantunut silmä ja kyky nähdä myös jännityksen läpi..Ei ne siellä etsi esiintymistaitoista ihmistä vaan jotain ihan muuta :)

Itsestäni tuntui myös, että haastattelut sekä ryhmäkeskustelut menivät ihan penkin alle jännityksen takia, ja keksin miljoona asiaa mitä olisin voinut tehdä toisin.

Hain Metropoliaan sosionomiksi, Laureaan rikosseuraamusalan sosionomiksi sekä (ns varavaihtoehtona) toimintaterapeutiksi. Varsinkin laurean kohdalla lähdin ovet paukkuen, sillä olin vihainen itselleni miten vapisin haastattelussa kuin haavanlehti.. Ainoastaan toimintaterapia meni omasta mielestä hyvin ja oli tosi itsevarma fiilis koko kokeiden ajan, sillä olin jo kahdet pääsykokeet aiemmalla viikolla käynyt.

Kuinkas sitten kävikään, pääsin sekä Metropoliaan että Laureaan sisään, ja toimintaterapiasta tuli hylsy. Ekaa kertaa hain.

Minä olen kahden vuoden päästä hakemassa myös toimintaterapeutiksi, ainakin Turkuun, Jyväskylään ja Ouluun, olisin tosi iloinen jos kertoisit vähän että millaiset nuo t-terapeutin kokeet olivat; oliko ennakkotehtävät haastavia, mitä kirjoja piti lukea, montako haki ja montako otetaan yms.

866/900 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkuun palatakseni, eihän me nähty ollenkaan heiluvia kulleja?! Mitäs tää tämmönen on? Vain sen yhden näyttelijän tautinen (?) heppi.

Kyllä siinä myös Ser Sandon Cleganen munaa vatkattiin ruudulla.

Häh, tää on mennyt multa ihan ohi.

Äh, nopeasti vilahti vain, ehdin jo innostua silloin kun näin että jaaha, nyt näkyy jotain mutta eeeeei.

On muuten aivan helkkarin omituista kun aloin katsella sarjaa ensimmäisestä tuotantokaudesta alkaen tänään uudestaan. Sansa, Arya ja Bran ovat niin älyttömän pieniä lapsia, ja Jon on tuommoinen arka siloposki, Daenerys pelkää omaa varjoaankin, Theon on ärsyttävä, omahyväinen itsensä, Jaime on nokkava naistennaurattaja, Tyrion on parraton blondi ja kaikki asiat ovat vielä niin hyvin :´(

Siis oikeasti, katsokaa miten hämmentävää, kaikkihan vanhenevat eli siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta olivatko he tosiaan näin erilaisia kun sarja alkoi! http://i10.aijaa.com/b/00884/14201474.jpg

36/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyt mieheltä salaa ei se sitä muista muutaman kk päästä. Mutta sitä en tajua että miten 75 e maksaneesta kulhosta voi saada "hyvät rahat" ??

Mikä kenellekin on hyvä raha, se on neljäsosa opintotuestani. Nyt kun möin sen, sain 55 kertaa enemmän rahaa kuin mitä tililläni vielä eilen oli.

34/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kulho, saat tehdä mitä haluat. Sun läheistenki luulis tajuavan, että se on vain materiaa, jonka voinee jopa ostaa takaisin kun tilanne sallii.

Mutta 75 euroa ei kuulosta kovin suurelta tienestiltä eikä yhden esineen myynti ole kovin kauaskantoinen ratkaisu.

Saatko jo kaikki mahdolliset tuet? Oletko tietoinen mihin rahasi menevät? Mitä keinoja sinulla voisi olla lisätulojen saamiseksi?

Tarkanmarkan blogissa on paljon säästövinkkejä ja lisätulovinkkejä. http://www.tarkkamarkka.com/blogi/1000-euron-saastovinkit/

Saituri.orgissa on kanssa kaikenlaista, samoten Marttojen sivulla.

En saa tukia, koska olen opiskelija kesälomalla, enkä ole ottanut opintotukea. En uskalla enää ottaa sitä riskiä että valmistumisen jälkeen en saa töitä ja minulla on laina niskassani korkoineen. Rahat jotka tienaan myymällä tavaroitani kuluvat lääkkeisiin ja ruokaan, lisätuloja saan keräämällä pulloja. Kulho menikin jo kaupaksi, 55 euroa sain siitä, sillä saan maksettua viikon ruoat ja paniikkihäiriölääkkeeni.

32/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sinne meni myynti-ilmoitus, miehelle en sanonut mitään, luultavasti unohtaa koko kulhon olemassaolon tunnin sisällä kuten ennenkin.

Onko jollakin kulhon tarvetta? :D

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.