Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

23/35 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se toimisi. Kevyt humala oman rakkaan kanssa on niitä elämän pieniä nautintoja, joista en halua vapaaehtoisesti luopua. Tykkään juoda alkoholia ja toivon että kumppaninikin ymmärtäisi kohtuukäytön päälle. En usko, että absolutisti todella pystyy suhtautumaan myönteisesti kumppaninsa alkoholinkäyttöön.

Kyllä pystyy.

37/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä mammat jotka lävistyksiä inhoavat, olisivat selvinneet aikoinaan kelttikulttuurin keskellä?

874/900 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Danylla on muuttunut ilme ja muut ovat kasvaneet lapsista nuoriksi / aikuisiksi? ookoo...

Sen voi sanoa noin, tai sitten sen voi sanoa näin, että Danyn koko olemus on muuttunut sarjan aikana varjoansakin pelkäävästä pikkutytöstä kunnioitettavaksi ja pelättäväksi valloittajaksi. Ja kuten sen jo tuossa edellisellä sivulla ilmaisin, on tietysti normaalia että lapset kasvavat, mutta sen muutoksen näkeminen hämmentää kun pomppaa kuudennelta kaudelta ensimmäiseen. Ei sen kummempaa. Ja huomauttaisin, että mainitsin myös monet muut henkilöt viestissäni, kuten Theonin, Tyrionin ja Jaimen.

872/900 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dany näyttää täsmälleen samanlaiselta.. nuo muut ymmärtää kun ne on lapsia/teiniä.

Olen lopen kyllästynyt Danyn tukkaan, onko muut?! Se on ihan hirveä peruukki ja varsinkin nyt kun latvat on sellaisilla kikkareilla. Ihan hiton karsea tukka, tuollainen "hopeatukka" voisi olla paljon komeampi eri tavalla stailattuna.

(okei, hermot meni. tähän ei voi kirjoittaa niin, että lainaus toimisi joten tehdään sitten näin)

Jos lainaamassasi viestissä on viimeisenä linkki, siihen pitää laittaa toisen quoten eteen vielä yksi välimerkki.

Kyllä Daenerys on muuttunut paljon vaikka ulkoisesti kaikki on paikallaan. Se on nimenomaan tuon peura ajovaloissa-ilmeen muuttuminen valloittajan ilmeeksi, vertaa tätä http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large… ja tuota aikaisemman linkin kasvoja.

Noi kuvat on samasta kohtauksesta, vertaa puvun olkaimia ja hiuskoristeita.

Äh, niin on, linkitin aivan väärän kuvan, noloa, tässä siis se minkä luulin laittaneeni: http://i3.mirror.co.uk/incoming/article7735838.ece/ALTERNATES/s615b/Gam…

870/900 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dany näyttää täsmälleen samanlaiselta.. nuo muut ymmärtää kun ne on lapsia/teiniä.

Olen lopen kyllästynyt Danyn tukkaan, onko muut?! Se on ihan hirveä peruukki ja varsinkin nyt kun latvat on sellaisilla kikkareilla. Ihan hiton karsea tukka, tuollainen "hopeatukka" voisi olla paljon komeampi eri tavalla stailattuna.

(okei, hermot meni. tähän ei voi kirjoittaa niin, että lainaus toimisi joten tehdään sitten näin)

Jos lainaamassasi viestissä on viimeisenä linkki, siihen pitää laittaa toisen quoten eteen vielä yksi välimerkki.

Kyllä Daenerys on muuttunut paljon vaikka ulkoisesti kaikki on paikallaan. Se on nimenomaan tuon peura ajovaloissa-ilmeen muuttuminen valloittajan ilmeeksi, vertaa tätä http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large… ja tuota aikaisemman linkin kasvoja.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.