Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

60/66 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä höpsöä ajatella näin, mutta jotenkin kun mietin ruumistani maan alla, pienessä ja ahtaassa laatikossa matojen syötävänä, pimeässä ja yksinäisenä, niin tulee kamala olo, vaikken minä siinä varsinaisesti tule ikuisuuttani viettämään. Samoin taas kun ajattelen tuhkausta, niin se mielikuva siitä miten minut lennätetään jostain korkealta Suomen maaperälle (esim. Saanalta) on ihana, jostain syystä se poltto-osuus ei hirvitä, heh. Eli ihan pöhköjä perusteluja mutta minua ei varmaan kukaan ole edes vastaamassa yhtään millään tavalla niin mitäpä sitä tässä mietin.

60/94 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Erika on entinen koulukiusaajani, ei oikein huvittaisi nähdä häntä voittajana.

No näinhän siinä sitten kävi. Miksi ne ilkeät ihmiset aina menestyvät?

43/94 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on entinen koulukiusaajani, ei oikein huvittaisi nähdä häntä voittajana.

228/279 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettikriisi

94/190 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän koulutustani parempana. Mistään AMK:sta ei saa koulustani vastaavaa koulutusta.

En sinänsä ihmisiä arvota koulutuksen mukaan, mutta olen valitettavasti myös huomannut, että alempi koulutustaso näkyy esim keskustelun tasossa. On toki joitakin hyvin pinnallisia ja yksioikoisesti ajattelevia myös tapaamissani akateemisissa, mutta selkeästi enemmän alemman kouluttautuneissa.

No, ei se ero nyt niin iso ole yliopiston ja ammattikorkeakoulun välillä että siinä todella voisi jotain tuollaista päätellä, korkeakouluja kuitenkin molemmat. Ammattikoulun ja yliopiston välillä kyllä näin toki voi olla, mutta niin on kyllä lukiolaisten ja yliopistolaistenkin välillä. 

Itse voisin hakea yliopistoon, jos sieltä olisi löytynyt se unelmieni ala, mutta koska toimintaterapeutiksi koulutetaan ammattikorkeassa, niin haen sinne. Ei sen kummempaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.