pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wc:n pesu. Ei ikinä tässä huushollissa!
Me ollaan kolmisen vuotta asuttu eikä pesty kylppäriä ikinä. Pönttöä kuurataan sisältä, jos on likaa ja vieraita tulossa.
Eikä mitään valittamista. Jopa usein kyläilevä bakteerikammoinen siivoushullu anoppi on edelleen siinä uskossa, että täällä kuurataan vessa kunnolla vähintään pari kertaa viikossa. Likaisen kylppärin kuulemma tunnistaa jo kaukaa ja meidän on esimerkillisessä kunnossa.
Juuh. Siivoojana törmään välillä juurikin tuollaisiin ihmekylppäreihin, -makkareihin, -mattoihin, -uuniin, -saunoihin jne. "joita ei tarvitse kun kerran vuodessa vähän pölyttää ja silti pysyvät jatkuvasta käytöstä huolimatta tip top-kunnossa". Voin 100 % varmasti sanoa, vailla mitään vittuilua tai ilkeilyä, että tuo teidänkin kylppärinne ja (herra paratkoon) vessanne on huutavassa siivouksen tarpeessa. Ihan kuten nuo kaikki muutkin asiakkaiden esimerkit. Jos laattoja, silikonisaumoja, peilejä, suihkun metalliosia, wc:n päältä, sivuilta, kannen takaa ja ylipäätään kaikkialta, lavuaaria, seiniä (mikäli talossa käytetään hiuslakkaa, hoitosuihketta, spray-dödöä tms.) ja ovenkahvoja ei pidä siistinä, niin valitettavasti sen huomaa varsin selvästi.
No kyllähän tämä viimeisin suomenkielinen ripulituotos oli viimeinen naula Abreun uran arkkuun. Oikeasti vähän käy sääliksi, kun ne lapset jotka häntä kuuntelivat Idolsin aikoihin ovat nyt nuoria aikuisia joilla on aivan eri musiikkimaku kuin 10 vuotta sitten tietysti. Nämä nykyiset lapset ja nuoret taas hädin tuskin tietävät kuka on kyseessä, heillä on Sannit, JVG:t, Cheekit, Evelinat, Benjaminit ja kumppanit. Eli vaikka miten vaatteet vähenisivät tai yhtiötä vaihdettaisiin ja laulukieli vaihtuisi, niin yleisö on jo menetetty. Onkohan Abreulla jokin koulutus kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Siis en kyllä oikein ymmärrä. :D Jos oletetaan, että tämä onnistuisi ja ihminen eläisi edes jonkin aikaa ja osaisi kommunikoida yms. Eikö hän olisi ensimmäinen, joka osaisi kertoa mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?
Ei, koska tässä operaatiossa ei ole tarkoitus kenenkään kuolla eikä ketään tapeta, vaan tämä potilas pidetään hengissä koko ajan, vaikkakin ilman vartaloa.
Minä aloin seurustella mieheni kanssa kun hän oli 30 ja minä 17. Viisi vuotta yhdessä olemme olleet.
Monet mielessäni olleet on jo mainittu, kuten Janna, Diandra, Stina Girs, Jannica, Sabotage, Abreun suomenkielinen tuotos, mutta tuo Jimi Const... Constant... No, Jimi Pääkallon sooloura oli kyllä niin käsittämättömän nolo floppi että oikein itseänikin hävettää, se Dirty Cinderella-biisi musavideoineen oli loukkaus Technicolourin muistoa kohtaan.
Kim Herold ilmeisesti vaihtoi laulukielensä suomeen, ei oikein tuntunut iskevän. Kappaleita taisi olla ainakin Hengitä, Kaikki okei ja Lähellä loppua. I wish God was a woman too-biisi oli kaunis mutta senkin aikaan oli vielä siinä bändissä.
Elonkerjuu ei tainnut sitten koskaan enää saavuttaa suurta suosiota Tähkän lähdön jälkeen, pari biisiä tuli mutta se ei ollut kymmenesosaakaan niin paljon enää esillä kun aikoinaan.
Sitten oli vielä se "Oot mun haastaja, sul on tulta pää"-renkuttaja, nimeä en muista, sellainen perus Mikko Virtanen Nokialta jolle annettiin mikki ja sanottiin että laula. Jontte Valosaari! Josta tuli mieleeni myös se yksi hip hop(?) reagge-laulaja Tampereelta, mikä se nimi oli... Hänellä on ihan meneviä biisejä, mutta ei ole kovin hyvin lyönyt läpi Reaggerekan feattausta lukuun ottamatta. Lord Est, sehän se oli.
Antti Railiosta, siitä isokokoisesta, kaunisäänisestä Voice-voittajasta ei ole tainnut kuulua mitään sen Halla ja etelätuuli-biisin jälkeen? Tai siis lähinnä milloin on laihduttanut 20 kiloa ja milloin on saanut lapsen, mutta uraan liittyviä ei juurikaan.
Ja vielä; Ilpo Kaikkonen, pitkähiuksinen hurmuri Idolsista joka lauloi Terveiset sinne taivaaseen-biisin ja jäikin sitten sen jälkeen unohduksiin. Hiukset tosin leikkasi jokin aika sitten. Olikos samassa joukossa se Lassi Valtonen, joka lähti omasta halustaan saatuaan vähän mainetta ohjelmassa herkällä vedollaan tuomareiden edessä ja ryhtyi sitten valloittamaan maailmaa bändinsä kanssa?
Olikin miespainoitteinen tämä minun listani.