pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kampaus ja meikki täydelliset, mutta suihkussa täytyisi käydä? Ei hätää! Leikkaa viiden litran vesikanisterista pääty auki ja vedä päähäsi.
Tää oli hyvä! Ensiksi kuulosti täysin älyttömältä, mutta kun vähän ajattelee, tämähän on älytön, hauska ja jopa ehkä toimiva.
Mä en tajuu. Eikö tossa nimenomaan kastu koko pää?
Ei kunhan teet vain yhden reiän jonne pääsi työnnät 😀
Väiti kirjoitti:
On vähän tuollainen muotisairaus, meillä lapset käyttäytyy huonosti ja on huonosti kasvatettu..;)
Monen ADHD-lapsen elämä olisi ollut parempaa jos tämä muotisairaus olisi hoksattu vuosikymmeniä aikaisemmin eikä heitä olisi vain tuomittu huonosti kasvatetuiksi ja käyttäytyviksi. Tavallisen vilkkaan ja ADHD-lapsen välillä on suuri ero.
Täällä taas yksi väittää yhtä, toinen toista ja kolmas kolmatta. Älkää nyt hyvät ihmiset miltään nettimammoilta pyytäkö neuvoa, menkää kunnon koulutuksen saaneiden terveysalan ammattilaisten luokse ihmettelemään.
Tuon sivuston pointti ei ole koskaan auennut minulle, mutta minä olenkin tyylitiedoton moukka, sillä mielestäni tuolta löytyi hyvännäköisiäkin kokonaisuuksia. Linkkaisin esimerkkejä jos olisin koneella.
Ihan samanlaista se on yliopistossakin.