Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

7/18 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt tyhmää vastata mutta vastaan nyt silti kun aloitin, että oma isäni teki itsemurhan lääkkeillä ollessani noin vuoden ikäinen. Ja hyvä niin.

243/390 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lapsilla on lepohetki eivätkä joudu käymään väsyneinä kierroksilla.

Mutta kun ne ei ole väsyneitä

Kyllä lähes kaikki ovat. Olisit sinäkin, jos olisit ennen sitä rellestänyt pihalla liki 2 tuntia ja sisällä 3 tuntia. Aikaisemmin minäkään en ymmärtänyt, miksi nuo lepohetket ovat pakollisia, mutta alalle kouluttuani ymmärsin sen täydellisesti; lapsi on ryhmässä lähes 20 muun lapsen kanssa, lisäksi integraatio tuo omat ongelmansa ryhmässä ollessa myös ihan erityislapsia (kielellisestä erityisvaikeudesta autismiin ja ADHD:hen), jolloin jokaiselle lapselle tulee todella valtava informaation, ärsykkeiden ja vuorovaikutuksen vyöry päivittäin, jolloin tuo päivän tunnin mittainen rauhoittuminen on välttämätön. Ja voin vannoa edelleen, että kaikki lapset ovat ainakin meidän ryhmässä väsyneitä tuohon aikaan, moni haluaisi jäädä nukkumaan hetken loputtua. Olisi todella kuluttavaa pakottaa lapset olemaan aktiivisia jopa 8-9 tuntia päivän aikana.

242/390 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on vanhemmat! Jos heidän 5-vuotias poikansa vihoittelee päiväkodissa ja hänet laitetaan siellä voimakeinoin ojennukseen, niin näiden vanhempien pitäisi olla vain kiitollisia ja antaa lapselle vielä erittäin lujasti risua käytöksensä vuoksi! Tällaiset vanhemmat ovat todellista yhteiskunnan pohjasakkaa ja WT-juntteja, joilta pitäisi ottaa lapset vallan pois, kun ovat täysin kykenemättömiä omien vakavien älyllisten kehitysvammojensa vuoksi lapsia kasvattamaan!

Jos joku aiheuttaisi minun lapselleni mustelman niin hakkaisin sen tyypin.

Jos joku yrittäisi pakottaa lapseni makaamaan sängyssä niin menisin sinne ja repisin koko päiväkodin hajalle.

Lopettakaa se lasten terrorisointi

Jos sinun lapsesi alkaisi kukkoilemaan, niin hakkaisin sen aivan muusiksi ja kertoisin sille äpärälle, kuka on aikuinen. Sinun indigolapsesi ei sanele minulle aikuisena, että mitä tehdään.

t. päiväkodin setä

Kuule nyt saatanan pedofiili luuseri. Sinulla ei ole IKINä oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman sen lupaa. Se lupa on vain ja ainoastaan poliisilla.

Sinulla ei ole myöskään mitään oikeutta päättää mitään asiaa lapsen puolesta. Sinä ole pelkkä surkea palkkarenki ja vielä surkea sellainen.

Sinä teet mitä sinulle sanotaan ja milloin sinulle sanotaan.

Ihan vain näin ohimennen, niin kyllä työntekijöillä on oikeus oikeus koskea (=taltuttaa) lapsi ilman lupaansa vaaratilanteissa. Ja voin sanoa että ilman tätä oikeutta, Suomessa olisi helvetisti enemmän mustelmia ja murtuneita luita kuin nyt.

104/390 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minäkin alkaisin purra ja potkia, jos tuupattaisiin pirteänä sänkyyn ja käskettäisiin  maata siinä pari tuntia  suu kiinni !

Ketään ei tuupata eikä ketään ei käsketä maata kahta tuntia. Hiljaa pitää olla. Ja voin sanoa että en minä niitä seitsemäätoista lasta valvoessani, oli kyseessä aktiivinen aika tai rentoutuminen, mitään taukoa saa. Kaikkea kanssa.

99/390 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vanhemmat nyt näyttävät unohtavan, että raivoava 5-vuotias on pakko taltuttaa, ja valitettavasti joskus ohjaajan tai opettajan on asetettava itsensä kilveksi. Minä olen samalla tavalla pahoinpidellyt eskariryhmäni lapsia, teen sitä miltei päivittäin, sillä ryhmässäni on erittäin väkivaltaisia raivareita saavia lapsia ja he ikävä kyllä saavat niitä mustelmia minun pidellessäni heitä kiinni lasten kanssa työskentelevien itsepuolustuskurssin ohjeiden mukaan, ja lasten potkiessa, karjuessa, purressa, raapiessa ja lyödessä. Sitten taas jos vertaa minun saamiani vammoja, arpia, mustelmia, haavoja, ei epäselväksi jää että kuka on siinä toista pahoinpidellyt ja kumpi on suojellut muita.



Jatkakaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.