Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

5/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap ajattelee nyt?

55/56 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan poitsulle, miten takavuosina (1980-luvulla) houkuteltiin sen ajan nuorisoa uurnille hauskoilla iskulaiseilla ja julisteilla. "Vain mäntti jättää äänestämättä"!

https://www.kaleva.fi/vain-mantti-jattaa-aanestamatta-kampanjoitiin-tak…

107/331 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Pellen rauhanvetoomus vuodelta 1981 tuntuu tuskallisen ajankohtaiselta, vaikka siitä saakin hyvän mielen.

106/331 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reggaeta taistolaistyyliin vuodelta 1976.

295/333 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS 30.5.1996:

"Suomi aloitti keskustelut Naton laajenemisen ongelmista"

HS 18.3.1997:

"Jukka Tarkan mielestä Suomen tulisi hakea Naton jäseneksi, ennen kuin on liian myöhäistä, ja Venäjän reaktiota pelkäämättä: Suomen tulisi käynnistää jäsenyysprojekti hyvän sään aikana, heti Madridin huippukokouksen jälkeen"

"Jos Suomen Nato-jäsenyyden ehtona on Moskovan lupa liittyä, se ehto ei koskaan täyty."

Hesari arkistosta löytyy vaikka mitä!

HS 29.3.1992: "Suomi joutui varomaan Natoa yli 40 vuotta  - Nyt emme kelpaa jäseneksi, vaikka haluaisimme."

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000003132949.html

HS 31.1.1997: "Europarlamentaarikko Paavo Väyrysen (kesk) mukaan Suomen Nato-jäsenyyden todennäköisyys on yhtä kuin nolla. Väyrynen ihmetteli keskiviikkona Brysselissä sitä, että keskustelu jäsenyydestä sotilasliitossa on ylipäänsä alkanut Suomessa."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003595485.html

Kuinka ollakaan, Suomi on kohta Naton jäsen, ja Väyrysen todennäköisyys Suomen kohtaloiden ohjaajana on yhtä kuin nolla.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.