Ördög
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Olen raaputtanut kanan pas-------kaa kanalassa kibbutsilla Israelissa.
Et kai sentään sapattina?
Omat vanhempani. Tapasivat 17-vuotiaina vuonna 1960 tai 61, menivät naimisiin 1968, pysyivät yhdessä kunnes otsalohkodementiaa sairastava faijani nukkui pois maaliskuussa 2022.
Kirppareita ja kierrätykeskuksia ei kannata ohittaa.
Olen juonut aamukahvin, syönyt pari alehintaista wrapia, kuunnellut kevätmusaa radiosta. Nyt ulos sauvakävelylle, kello kahdelta on oltava töissä. Joo, käyn matkalla kaupassa tippaleipiä hakemassa. Hyvää vappua kaikille, hyvää työn ja taistelun, kevään ja riemun ja haaveiden juhlaa!
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Olen nähnyt ja kuullut pöllöjä kesänviettopaikallamme Ylöjärvellä, ja Hesassq mm Lapinlahden sairaalan puistossa. Viime vuoden kevättalvella kuulin pöllöh huhuilua Länsi-Pasilassa,, Triplan, poliisitalon ja Ylen välimaastossa.