Ördög
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Aamun radiouutisissa puhuttiin kuolleesta NOObelin palkinnon saajasta. En ole pitänyt laskua, mutta tuota virheellistä ääntämistä kuulee aivan liian usein.
Juhannus on tosin jo mennyt, mutta kesä jatkuu vielä pitkään. Enkä voi sille mitään, että nämä nykyiset maailmantapahtumat saavat minut kaihoamaan hippiaikaa.
Sammakko taitaa olla kosiomatkalla, kuten tutussa laulussa. Sillä on muuten ikää yli 400 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juustomainen.
Samaa mieltä. Onko nimi äännettävä "Brii"?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Oletko puhunut kielillä?
Miten tulkitaan litania "sur pur pur tur till tal till tal"?
Mitä tykkäät hellareiden rock-hourailullaan hankkimasta kulttimaineesta?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rock%E2%80%99n_rollin_maailma
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/10/19/onko-rock-s*****asta