Ördög
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Hirveitä juttuja, mutta tavallaan hyvin viihdyttäviä. Toivon voimia ja jaksamista kaikille rohmuavista, nirsoista tai muuten käytöstavattomista vieraista kärsimään joutuneille ja joutuville. Ja pidän tämän ketjun mielessäni kun minut kutsutaan jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Reggaen ymmärrän, mutta eihän räppi voi olla hyvän mielen musiikkia, koska räpin kaltaisesta jankutuksesta menee hermot!
Aivan totta. Kumma että joku luo keskustelun, missä pyydetään täysin vastakkaisia musiikkityylejä. Tässä kuitenkin kesähitti tasan neljän vuosikymmenen takaa, ajalta jolloin konttorirotat takoivat kirjoituskoneella.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Vaikea kuule sanoa. Minä kun valitettavasti osaan sekä suomea että jonkin verran italiaa, ja tiedän vanhastaan etteivät kielet ole sukua. Jos ei osaisi kumpaakaan kieltä, niin voisi ehkä sanoa miltä ne "kuulostavat" ja millaisia "yhtäläisyyksiä" niistä on löytävinään.
Molemmissa kielissä on paljon vokaaleja, ja sitten tiettyjä sanoja, jotka muistuttavat toisiaan mutta merkitsevät vallan eri asioita. Kai sina tiedät, ettei Italiassa sovi huudahtaa "hei, katso merta!" vaikka näkymä olisi kuinka upea.