Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

566/568 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goddamn, folks, what an awesome discussion! Would anyone like to continue?

80/88 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's be careful in here, but keep the memories alive.

Taurean Blacque / Neal Washington kuoli kesäkuussa 2022 -

https://en.wikipedia.org/wiki/Taurean_Blacque

https://variety.com/2022/tv/news/taurean-blacque-dead-hill-street-blues…

- ja Barbara Bosson / Fay Furillo menehtyi tämän vuoden helmikuussa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Barbara_Bosson

https://www.voice.fi/viihde/a-222301

Vierailija kirjoitti:

Esitettiinkö sarjaa Suomessa jo 80-luvulla? Olin silloin ihan pieni, mutta olen katsonut uusintoina esitettyjä jaksoja. Pidin kovasti sarjan tunnelmasta, jotenkin ihanan nostalginen.

Kyllä, sarja alkoi pyöriä kakkoskanavalla vuonna 1983. Itse rupesin seuraamaan sitä pari vuotta myöhemmin. En ole varmaan seurannut yhtäkään toista sarjaa yhtä suurella antaumuksella.

87/90 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus toisesta ketjusta:

Varhaisin uutismuistoni on Ruotsin kuninkaan Kustaa VI Aadolfin hautajaisista syyskuussa 1973. Töölötin lähetystä pienestä mustavalkoisesta Siemensistämme, ja äiti sanoi: "Ruotsin kuningas on kuollut ja hän makaa tuossa arkussa."

Ikää oli silloin kolme vuotta ja yhdeksän kuuta (itselläni). Ja siitä hetkestä on pian tasan puoli vuosisataa.

47/49 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukohtauksessa, varsinaisen "kilpailun" jälkeen, Helge aina kuherteli sihteerikkönsä kanssa ja puheli "rohkeasti": "pa LLi t, ei kuin pallot", "TYydyttää kaikkia katsojia", "ilmai sEK s i" jne. Tosi vitsikästä...

No jaa, kyllä minäkin katsoin Klubia ihan mielelläni varhaisteininä, ja taisin hohottaa ja hekottaa vähän välillä. En tiedä miten reagoisin tänään.

41/50 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään. Kyseessä on kuitenkin edistyksellisempää teknologiaa, kuin mihin venäläiset itse ikinä pystyvät. Eihän siellä edes osata tehdä nauloja, vaan ovat niidenkin osalta tuonnin varassa.

Mitenkä noi ballistiset ohjukset, risteilyohjukset, hypersooniset ohjukset, s300 ja s400 it järjestelmät, taistelulentokoneet, sukellusveneet, avaruusraketit, satelliitit, lancet-lennokit... Tarviiko jatkaa?

Kaikki Venäjän "edistykselliset" aseet ovat osoittatuneet susiksi. SU-57 ei pysy taivaalla, T-14 liikkeellä, yliääniohjukset on torjuttavissa Patriotilla jne.

Ihmeen hyvin ovat pystyneet niillä susilla Ukrainaa tuhotamaan ja miehittävät Iso-Britannian kokoista aluetta Ukrainasta.

Kaksi päivää hyökkäyksen alettua, puutiais-bloodymirin propagandahörhö Pjotr Akopov julisti, kuinka "Ukraina on palautettu" äiti-rjusszanmaan yhteyteen. Huonosti menee gangsteri-imperialisteilla sota, niin todellisuudessa kuin kuvitelmissakin.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008647447.html

https://www.bbc.com/news/technology-60562240

https://democracyseminar.newschool.org/essays/the-final-solution-of-the…

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.