LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Kannattaa aloittaa hitaasti. Ehkä lisää kasvisruokaa ja vähennä herkkuja. Olen oppinut sen, että "kaikki tai ei mitään"-asenne EI toimi. Muuta elämäntapoja. Myöhemmin siitä tulee rutiinia. Kävelylenkit muuttuu hölkäksi, hölkkä juoksuksi. Karkkipäivän suklaalevy tai karkkipussi muuttuu puolikkaaksi, pian et tarvii kun pienen suklaapatukan tms. Juo vettä! Tsemppiä.
Ihan oikeasti. Olen myös 19-vuotias ja epävarma. Okei, joo. On kiva saada huomiota vanhemmalta ja mukavalta mieheltä. Tuut vaan pettymään.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
VOI APUA!!! :DDDD Mun kommentti on päässyt!