LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Itse olen introvertti ja puhun käsillä. Esitelmiä tms. pitäessä heilutan käsiä, koska yritän peitellä sillä tärinää. Ja muutenkin sanat tulee helpommin ulos, kun käsillä puhuu myös.
Sanakokeet ovat yleensä, kun ollaan siirtymässä uuteen kappaleeseen. Kyllä niitä sanoja pitää heti alkaa kertaamaan, kun mennään siihen kappaleeseen. Etenkin, jos on vähänkin häikkää oppimisessa. Jos väittää, ettei ole ollut aikaa, niin valehtelee. Sanoisin, että yhden kappaleen läpikäynti vie pari-kolme viikkoa maksimissaan.
Turussa Kintaro Tattoo käyttää vegaanisia värejä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En suosittele. Nälän tunteesta tulee huumetta, on ihanaa, kun vatsaa kipristelee nälän vuoksi. Nälkä kasvaa ja kasvaa. Sä sorrut. Syöt kaiken, mitä kaapeista löydät. Itseinho, pettymys, kuvotus. Kierre on valmis.