LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Olen. Usein tälläisen raivokohtauksen jälkeen olen alkanut itkemään vuolaasti. Tunteet vaan sekoittuu.
Olen kokenut nettikiusaamista, aika vakavaakin. Asia vietiin siis poliisille.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Pitäis käydä suihkussa ja kaupassa. Ehkä koneellisen pyykkiäkin voisi pestä. Sitten pitää valmistautua vieraiden tuloon.