LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Lähden pitkästä aikaa kavereiden kanssa ulos yhteen tapahtumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mekko ei ollut kallis . Pidä vain huolta , että käytät sitä tulevissa tilaisuuksissa. Mistä löytäisit edullisemman tai mieluisen ?
Netistä varmaankin, mutta näin lyhyellä varoitusajalla en kerkeä tilaamaan. Perjantaiset juhlat ovat kuitenkin aika merkittävät, mekko olisi juuri sopiva sinne. On aivan täydellinen mekko, jos ei muutakaan keksi päälle. Helppo yhdistää muiden vaatteiden kanssa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En todellakaan. Isoäitini, pian 64v, työskentelee vieläkin. En tajua, miten se jaksaa! Sanoo, että jos ei olis töissä niin tod.näk. olis puunaamassa mökkiä tai keksis jonkun uuden projektin. Relais välillä.