LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mun kommentit päässy kahteen biisiin ;)
Jokirannassa paljon stoppeja, Teatterisillan kohdalta yltää kolmeen. Kaasukellolla yltää neljään, myös jokirannan varrella.
Tykkään joskus laittaa todella paksun kerroksen glitterkynsilakkaa ja kuoria sen pois, parasta jos lähtee kokonaisena palana.
Ehkä mies haluaa säästää keskustelunaiheita treffeille. :) Älä stressaa! Mene avoimin ja positiivisin mielin treffeille.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ihan hyvin. Suhde muuttui seurusteluksi, kun aloimme käymään toistemme luona useammin, käyttämään hellittelynimiä ja lopulta päätimme asiasta kahden. Pääasiassa piriä, satunnaisesti essoja ja kannabista.