LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Käyttäjä2992 kirjoitti:
Oletko miettinyt että saatat helposti itsekin ajautua huumekierteeseen.
Olen. Vanhempani käyttivät huumeita, isä käyttää vieläkin. Poikaystävä on maailman ihanin, kun ei ole aineissa. Asutaann vajaan tunnin ajomatkan päästä toisistamme, emme siis ihan joka päivä näe. Jos tiedän, että hän aikoo viettää aikaa kavereiden kanssa (lue; narkata), en aio viettää yötä siellä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En.