LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kuukautisten ALKAMINEN on merkinnyt raskautta? Yleensä, kun ne jää pois, niin on raskaana.
Voisin veikata, että pikemminkin on aikaisesta keskenmenosta kysymys kuin että olisit raskaana. Tai kierto heittää jostain muusta syystä.
No paniikissa luin netistä, että jos kuukautiset alkavat liian aikaisin, se saattaa olla merkki raskaudesta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ähh, tiedän. Verinen vuoto, ei kuukautiset.