Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

758/1372 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rintava kakkavahinkoneito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kakkavahinko piknikillä kirjoitti:

Kirjoittelin aiemmin nolosta kakkavahingosta pururadalla, no minulle sattui toinenkin vahinko, kun oli työpaikan pikniktapahtuma puistossa. Menimme kolmistaan minä, siis hyvin rintava nuorekas keski-ikäinen neito olen sekä Annikki ja Pentti, jotka ovat työkavereitani istumaan nurmikolle ja nauttimaan eväistä. Enkä taaskaan ollut tietenkään käynyt kakalla sinä päivänä, voi miten vallan unohdinkin asian!

Ilma oli varsin aurinkoinen ja olin pukeutunut kukkamekkoon, joka ylettyi polviin saakka ja melko antavaan t-paitaan, joka toi viehkeästi vähän esille hyvin suurta rintavakoani, koska minulla on suuret riippurinnat. Olimme jo nauttineet vähän punaviiniä ja kikatimme Annikin kanssa naisellisen kepeästi. Pentti, johon olin ollut vähän ihastunut ojensi minulle patongin ja vastasin hänelle, että onpas se suuri ja kova. Ja kysyin Pentiltä, että kelpaisiko hänelle kostea torttu, jonka ojensin hänelle. Annikki alkoi kikattamaan entistä kovemmin ja nauru tarttui minuun niin, että vähän kakkaa pääsi tulemaan pikkuhousuihini. Sanoin, että anteeksi, minun täytyy nyt mennä puskapissalle naama punaisena.

Säntäsin läheiseen pusikkoon ja kun olin piilossa katseilla, niin kyykistyin, mutta liian myöhään. En ehtinyt laskea pikkuhousujani jalasta, kun kakkaa alkoi tulla kovasti ja vitivalkoiset pikkuhousuni olivatkin pian aivan kakkaiset! Hameeni olin onneksi saanut nostettua niin, että kaikki kakka tuhri vain pikkarini täysin. No, ei auttanut muu kuin riisua ne jalasta. Onneksi siinä ihan lähellä oli pieni puro, jossa voisin huuhdella suuren ja leveän kakkaisen pyllyni ja ryhdyin tuumasta toimeen! Kyykistyin kahden kiven väliin, että sain huuhdottua  alapääni puhtaaksi. Voih, huokaisin miten näin kovin rintavalle neitokaiselle aina sattuukin näitä noloja kakkavahinkoja ja siinä samalla myös pissasin puroon, kun veden solina oli niin rauhoittavaa!

Sen jälkeen palasin takaisin piknikille Annikin ja Pentin seuraan. Minua vähän kiihotti ajatus siitä, että mekkoni alla ei ollut enää muuta kuin paljas feminiininen vartaloni. Yritin istua niin, etten vahingossa vilauttelisi mitään, mutta onneksi jo melko humaltuneiden Annikin ja Pentin katseet olivat enemmänkin ylävartaloni hyvin suurissa riippurintojeni loppumattomalta vaikuttavassa rintavaossa. Jotain hyötyä siis on näistäkin, tuumin ja naurahdin viehkeästi!

Ymmärrätkö mikä on mekko ja miksi kukaan pitäisi mekkoa JA t-paitaa?

Olin vähän huppelissa, kun kirjoitin tuota eilen. Olin ystävättäreni Annikin kanssa viettämässä naisten voimaantumisiltaa, nautimme hyvästä ruoasta ja juomasta, vertailimme rintojemme kokoa (minulla on paljon suuremmat, hi hii, ne ovat jättimäiset riipparit!) ja saunoimme. Sekä kikattelimme, kumpi meistä saa työpaikan salskean miehenkörilään Pentin itselleen! Mutta hame siis minulla oli tuossa jutussa päällä koko ajan, jos se vahingossa välillä vaihtui mekoksi. Ilta venähti niin pitkäksi Annikin luona, että yövyinkin siellä ja nukuimme samassa sängyssä! Eikä mitään vahinkokakkaamista tapahtunut, vaikka nukuin sängyssä ihan alasti ja niin nukkui Annikkikin! Olen vähän hämmentynyt hyvin suuririippurintainen neito ja tunteeni ovat ristiriitaiset.

No niin, Keijo-Petteri... Suosittelen, että harjoittelet kirjoittamista vielä useamman vuoden ihan itseksesi. Huumoritekstitkin tarvitsevat oikeinkirjoitussääntöjä. Nuo sepustuksesi ovat todella epäloogisia ja oikein malliesimerkkejä siitä, miten EI kirjoiteta. Jos olet kuullut tämän tarinankerrontasäännön "show, don't tell", nuo sinun tuotoksesi ovat nimenomaan sitä tell-osastoa.

Hei, kiva saada rakentavaa palautetta. Ja jos kuvitellaan, että olisin tuon tekstin kirjoittanut, niin se on kyllä mielestäni niin hauska ja voimaannuttava tarina, että olisin varmaan melkein ylpeä siitä! Ala-asteella ei tuota englannin kielistä termiä ole käsitelty, niin en ota siihen enempää kantaa. Mutta oikeasti uskon, että tykkäsit tuostakin tarinasta tosi paljon, oli sen kirjoittaja sitten kuka tahansa! Ei kai muuta kuin hyvää syksyn alkua vain sinulle ja kirjoittelemisiin!

9/9 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin hieman vatsakas, niin tänne sulautuu hyvin!

16/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko neitoja vaikka Predatorin, Total Recallin tai Rambo 2:n katselu kainalossani? Voidaan samalla syödä Kartanon  perunalastuja chilidippikastikkeella ja juoda Pepsi -colajuomaa. Erityisesti kaikki rintavat neidot ovat tervetulleita! Ja lisätään listaan vielä Die Hardit 1-2 ja Stallonen Cobra! Voitte muodostaa jonon ulko-oveni eteen, josta sitten päästän sisälle.  Eikä sitten mitään kissatappeluita siinä, kun jonotatte kiitos! 

1436/2007 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarjolla raparperipaistosta vaniljakiissselin kera, vaikka hyvin rintava isosiskoni oli antanut näin ymmärtää. Halasin vielä hyvin muodokasta siskoani ja hän silitti hiuksiani posket somasti punoittaen. Sen jälkeen lähdin kotiin.

25/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, kuka oikein keksi, että ne ovat naisella ok ja mikä oli tämä vuosi? Ei sellaisia vielä kasarilla tai ysärilläkään niin näkynyt. Ikävästi pilaavat naisen luontaisen kauneuden. Jollain merimiehillä, vankilakundeilla tai prätkäjengiläisillähän niitä vain ennen oli.

Kuvissa valtava pino tyhjäksi juotuja lonkerotölkkejä, jos yksi sellainen on vielä huulillakin suuhun kumottavana.

Tupakointi tai enemmän kuin yksi lapsi.

Harrastaa jotain miehekästä, kuten moottoripyöriä tai suurpetojen metsästystä.

Ei kokovartalokuvia, joista ei näe rintojen kokoa.

Jotain tuollaista, toivottavasti en ole liian ankara tai loukannut ketään. Varmasti hienoja ihmisiä löytyy tällaisistakin ihmisistä!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.