Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
En ole kuin hieman vatsakas, niin tänne sulautuu hyvin!
Kiinnostaisiko neitoja vaikka Predatorin, Total Recallin tai Rambo 2:n katselu kainalossani? Voidaan samalla syödä Kartanon perunalastuja chilidippikastikkeella ja juoda Pepsi -colajuomaa. Erityisesti kaikki rintavat neidot ovat tervetulleita! Ja lisätään listaan vielä Die Hardit 1-2 ja Stallonen Cobra! Voitte muodostaa jonon ulko-oveni eteen, josta sitten päästän sisälle. Eikä sitten mitään kissatappeluita siinä, kun jonotatte kiitos!
Ei ollut tarjolla raparperipaistosta vaniljakiissselin kera, vaikka hyvin rintava isosiskoni oli antanut näin ymmärtää. Halasin vielä hyvin muodokasta siskoani ja hän silitti hiuksiani posket somasti punoittaen. Sen jälkeen lähdin kotiin.
Tatuoinnit, kuka oikein keksi, että ne ovat naisella ok ja mikä oli tämä vuosi? Ei sellaisia vielä kasarilla tai ysärilläkään niin näkynyt. Ikävästi pilaavat naisen luontaisen kauneuden. Jollain merimiehillä, vankilakundeilla tai prätkäjengiläisillähän niitä vain ennen oli.
Kuvissa valtava pino tyhjäksi juotuja lonkerotölkkejä, jos yksi sellainen on vielä huulillakin suuhun kumottavana.
Tupakointi tai enemmän kuin yksi lapsi.
Harrastaa jotain miehekästä, kuten moottoripyöriä tai suurpetojen metsästystä.
Ei kokovartalokuvia, joista ei näe rintojen kokoa.
Jotain tuollaista, toivottavasti en ole liian ankara tai loukannut ketään. Varmasti hienoja ihmisiä löytyy tällaisistakin ihmisistä!
Hei, kiva saada rakentavaa palautetta. Ja jos kuvitellaan, että olisin tuon tekstin kirjoittanut, niin se on kyllä mielestäni niin hauska ja voimaannuttava tarina, että olisin varmaan melkein ylpeä siitä! Ala-asteella ei tuota englannin kielistä termiä ole käsitelty, niin en ota siihen enempää kantaa. Mutta oikeasti uskon, että tykkäsit tuostakin tarinasta tosi paljon, oli sen kirjoittaja sitten kuka tahansa! Ei kai muuta kuin hyvää syksyn alkua vain sinulle ja kirjoittelemisiin!