Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

35/13838 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutokauppakeisari mainostaa uutta kautta räppäämällä, kamalinta mitä olen ikinä kuullut.

Tuo kuulostaa hauskalta, missä tämän mainoksen voi nähdä, youtubesta en ainakaan löytänyt?

34/13838 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt tulee pissat housut! Ihan kirjaimellisesti" Tena lady mainos niin maailman ällöttävin kikatuksineen. 🤮

Nuohan on just parhaita! Tykkään mainoksista, joissa naiset esitetään housuun pissaavina kikattelijoina. Mut ehkä nämä onkin miehille suunnattu.

30/31 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän oudon unen. Oli kesä ja varmaankin taustalla jotain vesistöä. Joko olin itse paikalla seuraamassa tai katselin uutislähetystä aiheesta televisiossa. Mutta kuitenkin paikalla oli toimittajia ja kameroita kuvaamassa tätä. Unessani joukko naisia iältään ehkä 32-47 -vuotiaita kävelivät rannan läheisyydessä bikineissä ja taustalla oli muita ihmisiä aikaisia ja lapsia myös seuraamassa tai ainakin paikalla siellä.

No, nämä naiset kävelivät siinä joko minua tai kameraa, joka kuvasi tapahtumaa kohti. Sitten he alkoivat riisumaan bikiniensä yläosaa pois. Kolmella näista naisista, jotka kävelivät etummaisina oli huomattavan suurikokoiset riippurinnat, jotka roikkuivat navassa asti helpostikin. He jatkoivat kävelyä aivan rauhassa muista välittämättä ilman mitään kehohäpeää tai muita negatiivisia tunteita. Nämä suuririippurintaiset naiset olivat aivan normaalipainoisia ja kasvoiltaan naapurintyttömäisiä, vähän kuin oikein rintavia enkeleitä, mutta vielä kauniimpia suurien riippurintojensa vuoksi. He jatkoivat siinä kävelyään ja seurasin tapahtumaa aivan mykistyneenä! Tämä oli minusta oikein mukava ja kaunis uni. Mahdollisesti sain käsityksen, että olisivat olleet suomenruotsalaisia jostain syystä.

13/31 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Siis toihan on tosi nolo, kun vertaa saman vuoden viralliseen Octopussi Bond -elokuvaan. Octopussi on todella tyylikäs, vauhdikas ja hauska kasaribondi, kun taas Älä kieltäydy kahdesti on todella väsynyt räpellys, jonka optiset tehosteet pienoismalliohjusten ja hävittäjien lentäessä ovat ihan liian suttuiset. Lapsikin olisi tehnyt parempaa jälkeä niiden kanssa! Lisäksi täysin järjettömät musiikit pilaavat leffan lopullisesti, ilmeisesti kai leffaan on täytynyt vahingossa jonkun laittaa väärät musiikit, koska tuossa ei yksinkertaisesti ole mitään logiikkaa tai järkeä!

Sukelluskohtauksessa missä hai jahtaa Bondia menee kyllä lusikallinen housuun musiikkien takia :D

Ai siis kakkaa vai? 

4/31 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on tosi nolo, kun vertaa saman vuoden viralliseen Octopussi Bond -elokuvaan. Octopussi on todella tyylikäs, vauhdikas ja hauska kasaribondi, kun taas Älä kieltäydy kahdesti on todella väsynyt räpellys, jonka optiset tehosteet pienoismalliohjusten ja hävittäjien lentäessä ovat ihan liian suttuiset. Lapsikin olisi tehnyt parempaa jälkeä niiden kanssa! Lisäksi täysin järjettömät musiikit pilaavat leffan lopullisesti, ilmeisesti kai leffaan on täytynyt vahingossa jonkun laittaa väärät musiikit, koska tuossa ei yksinkertaisesti ole mitään logiikkaa tai järkeä!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.