Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Liityin Tinderiin noin kaksi viikkoa sitten. Kaksi tykkäystä on, hankin sen version, missä ne näkee. Tavoitteenani oli etsiä sieltä huomattavan rintavaa kumpparia. Mutta jollain kun on vain lähikuvia naamasta, niin silloin se on hankalaa. Onneksi olen löytänyt sieltä myös kuvia sellaisilta henkilöistä, joilla on suurikokoiset rinnat. Nyt tässä vain odottelen matchejä niiltä, joista olen tykännyt! Voih, vielä ei ole sellaista tullut. Uskoisin, että elämänlaatuni paranisi huomattavasti, jos löytäisin tällaisen viehkeän hyvin povekkaan neitosen n. 32-46 vuoden ikäisen. Näin oma lääkärinikin sanoi minulle muistaakseni viimeksi, jos se nyt oli oikea lääkäri edes. En ole aivan varma.
Olen siis 42 -vuotias mieshenkilö ja olen mielestäni akateeminen ja ihan ok:sti toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto sä oot kuvottava naisvihaaja. Mikä sulla on isoja rintoja vastaan kun pilkkaat niitä? Ihmisillä saa olla eri makuja toki, mutta sun ei tarvii lytätä niitä, joiden vartaloa jo valmiiksi haukutaan sekä yhteiskunnan, median että tavallisten ihmisten toimesta.
Nyt olet ymmärtänyt väärin, keijo-petteri on mitä suurimmassa määrin isojen rintojen ihailija. Ainakin aiemmista viesteistä olen sellaisen kuvan saanut.
Jep, miksi pilkkaisin suuria rintoja, kun ne ovat mielestäni kaikkein kauneimmat! Mutta anteeksi, jos tuosta aiemmasta viestistäni sai sellaisen kuvan, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Vaan osoittaa syvää ihailua huomattavan suurikokoiselle rinnoille ja niiden kantajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on rumat ja turhat ja jos voisin taikaiskulla, poistaisin ne. Ehkä kaikilta, niin loppuis tämä älämölökin. 75F
Älähän nyt, 75F:t ovat varmasti jo hyvät. Toki jos olis 75G:t ni aina parempi...
Ei ole. Kokoni on juurikin 75G ja rintani ovat rumat. Olen yksinäinen ikisinkku koska kukaan mies ei ole päässyt yli vartaloni rumuudesta. N38
Minusta kuulostat kyllä todella kauniilta neidolta! Uskoisin, että kelpaisit minulle.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Olisi mukavat, mutta kun on pahus 90 H koon tissit niin ei mikään muu kuin kaarituet pidätä niitä roikkumasta, löllymästä sivusuuntaan jne. Mökillä käytän silti kaarituettomia kun ei väliä miten pahalta näyttää.
Paskapuhetta, itselläni myös riippuvat jättilollot, ja todellakin pysyvät asennossa kaarituettomilla liiveillä.
Luovu nyt jo noista rautakankiliiveistäsi.
Näitä on aina niin mukava lukea! Missähän tällaisia upeita kaunokaisia oikein voisi tavata?
Hyi helv. että tää Keijo-paske on oksettava.
Anteeksi, innostuin vain liikaa. Ei ollut tarkoitus luokata. En kirjoita enää tähän ketjuun. Jatkakaa keskustelua rauhassa.
Itsekin opin aikoinani uimaan juurikin Miamissa kolmikuukautisena. Suomessa olisi varmasti mennyt kauemmin. Olen 42 -vuotias mieshenkilö.