Käyttäjä40339
Seuratut keskustelut
Kommentit
70- vuotias voi myös olla eläkkeellä ja valtaosa sen ikäisistä ei ymmärrä että he eivät tarvitse tuollaista palvelua. Gigantti veloitti myös 79 euron asennus maksun joka tarkoitti käytännössä sitä että he laittoivat puhelimen päälle. Jos palvelun myyjällä olisi edes vähän myötätuntoa asiakasta kohtaan hän kysyisi vaikka että onko olemassa läheisiä ketkä auttavat puhelimen kanssa.
Valitettavasti tämä palsta ei tue euron merkkiä :/ - Kylmä vastaus
70-vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk x 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").
Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan internettiä käytä.
Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.
Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30€ lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.
Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300€ maksavan palvelun 150€ puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen Bussi Mannisen tulevia matkoja.
Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi, vaan vie ne vaihdettavaksi korjaamolle".
En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.
Soitin vielä luoton laskuttajalle (Collector Bank AB) ja he sanoivat että Gigantin kuuluu purkaa sopimus, mutta se ei vaan onnistu.
Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.
ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHEMPIANNE YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!
Tykkää
Kommentti
Jaa
Gigantti veloitti tämän lisäksi vielä 79€ asennus maksun joka tarkoitti käytännössä sitä että he laittoivat puhelimen päälle. Jos Gigantin myyjällä olisi edes vähän myötätuntoa asiakasta kohtaan hän kysyisi vaikka että onko olemassa läheisiä ketkä auttavat puhelimen kanssa..