Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä19855

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

30/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan helppo ymmärtää jos olisi lukenut jutun ajatuksella. Pippa puhui asiakaspalvelun tasosta koska myyjä ei välittänyt edes pahoitella tilannetta.

Miksi myyjän pitäisi pyytää anteeksi? EIhän hän ole syyllinen tilanteeseen?

Myyjä kuitenkin edustaa kauppaa ja vaikka olikin kyseessä vahinko ei hyvää mieltä tuova pikku pahoittelu ole liikaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.