Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Menettikö tämän naisen vanhemmat tosiaan talonsa tämän tyttärensä rahasotkujen vuoksi?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Janinan kertoma sijoituskästissä oli TÄYTTÄ hattaraa. Ei kukaan ole niin yksinkertainen ,että uskoo hänen höpinät ,kuinka pienellä tulee toimeen
Jättää kertomatta miten hänen vanhemmat elättää tätä porukkaa ( tietysti elättää ,Janina kertoi ,miten varakkaasta kodista on lähtöisin , matkusteltu paljon ulkomailla asuttu Karibialla ja saatu mitä haluttu) .
Kyllä heillä edelleen on rahaa ym varakkuutta valtavasti.
Entä tämä ns ex mies biktoineen ja kryptivaluuttoineen ,,,, missä ne on.
HAHHAH, Muija kertoo ,että ihan itse vain elättää perheensä.
EI KUKAAN NORMAALI IHMINEN USKO TOTA SATUA!
Satu, olipa kerran,,,,( toivoo saavansa lahjoituksia ihmisiltä ja varmaan saakin hyväuskoisilta.
Niin, miten nuo kryptot ja bircoinit vaikuttaa toimeentulotukeen? Paljonko tämä sijoittaja-iskä maksaakaan elateita? Kelaa ja verottajaakin voi jossain vaiheessa kiinnostaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kamalan sekava tilanne heillä. Janinalla edellisestä liitosta 2 lasta, miehellä edellisestä liitosta yksi lapsi, yhteisiä lapsia kohta kahdeksan. Ex mies haluaa vielä lisää lapsia. Eli lapsia sinne ja tänne. Tulevaisuuden perinnönjaot on hirveitä.
Ei näiltä mitään perintöä jää! Mitä jaettavaa muka olisi? 🙄
🇺🇦🇮🇱
Lehtonen voi olla sairas, mutta se että riehuu kentällä niin ettei päästetä koneeseen, kertoo jostain muustakin.
Ja Mette nyt on mikä on.
Ei sairastuminen tee kenestäkään mitään pyhimystä.
🇺🇦🇮🇱
Niin, ei hankkiminen, mutta se ylläpito.
Köyhän hupi, paneminen on ilmaista. Lapsista huolehtiminen maksaa kyllä.
🇺🇦🇮🇱